شرایط عجیب اصلاح طلبان برای انتخابات ، اصلاح طلبان در 16 استان اصلا کاندیدا ندارند

به گزارش مجله پریها، عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، آخرین شرایط اصلاح طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس را تشریح کرد.

شرایط عجیب اصلاح طلبان برای انتخابات ، اصلاح طلبان در 16 استان اصلا کاندیدا ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد خونچمن عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان آخرین شرایط اصلاح طلبان برای ارائه لیست انتخاباتی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

وی اضافه کرد: اصلاح طلبان در شهر تهران هنوز قادر به ارائه لیست انتخاباتی نیستند و ما امیدواریم که نتایج اعتراضات به آنالیز صلاحیت ها بتواند امکان رقابت در تهران و بعضی از استان های کشور را فراهم آورد.

خونچمن توضیح داد: در شرایط فعلی اصلاح طلبان در 16 استان کشور فاقد نامزد، در 9 استان دارای یک نامزد که از چهره های شاخص نیستند و در 6 استان باقی مانده نیز بین 2 الی بیشتر نامزد دارند.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این پرسش که چند دبیرکل از احزاب اصلاح طلب توانسته اند تائید صلاحیت شوند، گفت: فقط 4 دبیرکل توانستند تائید صلاحیت شوند که آقایان مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر، داوود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمان و محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی از جمله این افراد هستند.

خونچمن درباره صلاحیت دواطلبان حزب جوانان ایران اسلامی برای انتخابات مجلس نیز گفت: 7 نفر از سوی حزب جوانان ایران اسلامی در سراسر کشور دواطلب شده بودند که هر 7 نفر رد صلاحیت شدند.

حزب جوانان ایران اسلامی از جمله احزاب اصلاح طلب است که در دو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عضویت و حق رای دارد.

محمد خونچمن هم اکنون دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی را برعهده دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3189

به "شرایط عجیب اصلاح طلبان برای انتخابات ، اصلاح طلبان در 16 استان اصلا کاندیدا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط عجیب اصلاح طلبان برای انتخابات ، اصلاح طلبان در 16 استان اصلا کاندیدا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید