ورود مسافران تابستانی به شهرستان دنا رشد چشمگیری داشته است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مهدوی راد بعدازظهر آدینه به خبرنگاران گفت: طی دو ماه گذشته بیش از 120 هزار نفر در این شهرستان اسکان یافته اند.

ورود مسافران تابستانی به شهرستان دنا رشد چشمگیری داشته است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی شهر سی سخت مرکز این شهرستان را یکی از شهرهای توریستی کشور عنوان نمود و گفت: این شهر در پای کوه دنا یکی از مقصد های گردشگران داخلی و خارجی است.

مهدوی راد، کوه گل، چشمه میشی، پارک اندرسا، ارتفاعات دنا، کمپ های گردشگری، دشتک، روستای کریک و آثار باستانی پل پاتاوه را از جمله اماکن گردشگری مهم این شهرستان عنوان نمود.

وی بیان نمود: دریاچه و سایت گردشگری کوه گل و چشمه میشی بیشترین میزان بازدید گرشگران را داشته اند.

مهدوی راد کمبود زیرساختهای گردشگری را از جمله مسائل این شهرستان عنوان نمود و از برنامه ریزی برای توسعه این زیرساختها خبرداد.

وی گفت: تعریض ورودی بندان دنا با اعتباری بالغ بر 580 میلیون تومان یکی از اقدامات این اداره است که این کار بار ترافیکی را در راستا چشمه مشی و کوه گل کاهش می دهد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا اضافه نمود: هم اکنون پروژه تعریض و خاکبرداری راستا چشمه میشی سی سخت در حال اجرا است.

مهدوی نظارت مستمر برمکان های تفریحی و اقامتی و همچنین تجهیز سوئیت های اقامتی بندان را از دیگر اقدامات در راستای خدمات رسانی بیشتر به مسافران تابستانی عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3135

به "ورود مسافران تابستانی به شهرستان دنا رشد چشمگیری داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مسافران تابستانی به شهرستان دنا رشد چشمگیری داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید