مشکل شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی ایده، حمایت ویژه ضروری است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، فرهاد فلاحتی دوشنبه شب در شورای اداری خراسان جنوبی، اظهار کرد: در لایحه بودجه 98 نمی توانیم خیلی امیدوار باشیم اما نمایندگان استان در این حوزه تمام کوشش خود را خواهند کرد.

مشکل شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی ایده، حمایت ویژه ضروری است

وی با بیان اینکه ظرفیت های خراسان جنوبی بسیار فراوان است، اضافه کرد: شهرستان قاین 11 شرکت دانش بنیان فعال دارد.

نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان استان انتظار ما را با توجه به شرایط کشورها و استان های دیگر برآورده نمی کند و احتیاج به برنامه ریزی های جدی دارد، گفت: در شهرستان قاین 200 نفر در حوزه شرکت های دانش بنیان اشتغال دارند و بیش از سه میلیارد تومان عاید این افراد شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به مزیت های استان اگر چنانچه برنامه های شرکت حتی به تنهایی به سمت زعفران و زرشک برود ارز آوری و اشتغال فراوانی را خواهیم داشت، مطرح نمود: زعفران و زرشک استان خراسان جنوبی برند و خاستگاه جهانی دارد.

فلاحتی با اشاره به اینکه احتیاج به آموزش در حوزه های دانش بنیان در استان مشاهده می گردد، اعلام کرد: اکثر جوانان در حوزه شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی مشکل دارند لذا احتیاج به تمرکز ویژه در این حوزه ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان قاینات فضای مناسبی برای ساختمان ندارد، گفت: استان خراسان جنوبی در حوزه بودجه خاص برای توانمندی شرکت ها و مقدمات حضور این شرکت ها در نمایشگاه های ملی احتیاجمند یاری و حمایت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2123

به "مشکل شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی ایده، حمایت ویژه ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل شرکت های دانش بنیان در تجاری سازی ایده، حمایت ویژه ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید