مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا سرانجام امسال بهره برداری می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، عبدالقدیر کریمی عصر دوشنبه در نشست خبری خیر نمونه کشوری، محمد شهرکی که به منظور آماده سازی تجهیزات پزشکی امانات شهرهای مختلف برگزار گردید، اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی به سر می بریم که با محدودیت منابع از سوی دولت روبه رو هستیم و علی رغم کوشش های دولت و نظام برای برطرف کردن نیازهای مردم شرایط ایجاب می نماید برای برطرف مسائل مردمی از خیرین یاری بگیریم.

مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا سرانجام امسال بهره برداری می گردد

وی اضافه کرد: گنبدکاووس یکی از شهرستان هایی است که در حوزه خیرین ظرفیت خوبی دارد و خیران گنبدی خدمات ارزنده ای در سطح کشور ارائه داده اند که در این بین حاج محمد شهرکی نقش پررنگ تری داشته اند.

کریمی با اشاره به ساخت مرکز جامع سرطان در گنبدکاووس اظهار کرد: این مرکز در یک هزار و 450 مترمربع و دو طبقه در حال ساخت است و تا سرانجام سال به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار گلستان احداث مرکز جامع سرطان را از مطالبات و آرزوهای چندین ساله مردم گنبدکاووس نام برد و گفت: قرار بر این شده ساختمان این مرکز با هزینه شخصی حاج محمد شهرکی، خیر گنبدی ساخته و تجهیز این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان انجام گردد.

کریمی توضیح داد: با ساخت این مرکز دو بخش آنژیوگرافی و شیمی درمانی هم در کنار این مرکز و در این ساختمان فعالیت می نماید.

وی اضافه کرد: حاج محمد شهرکی علاقه ای به رسانه ای شدن این موضوعات ندارد اما من معتقدم برای ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی این فعالیت های خیرخواهانه باید رسانه ای گردد.

کریمی اظهار کرد: از آنجایی که راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی ایده خود این خیر گنبدی بوده باید این حرکت به نام حاج محمد شهرکی در تاریخ سلامت کشور به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2316

به "مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا سرانجام امسال بهره برداری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز جامع سرطان گنبدکاووس تا سرانجام امسال بهره برداری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید