طلسم های تراکتور در آبادان شکست، کاپیتان تراکتور تشویق شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر یک نفتی ها به سرانجام رسید.

طلسم های تراکتور در آبادان شکست، کاپیتان تراکتور تشویق شد

* گل های این بازی را عیسی آل کثیر (20)، محمد قریشی (53) برای صنعت نفت و محمدرضا آزادی (82) برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.

* این بازی را محمدرضا اکبریان با یاری سعید علی نژادیان و امیرمحمد داود زاده سوت زد و در آن به عیسی آل کثیر، عبدالله ناصری، بختیار رحمانی و مهدی مؤمنی (صنعت نفت) و میثم تیموری، جولیان میمبلا، محمدرضا خانزاده، احسان حاج صفی (تراکتور) کارت زرد نشان داد.

* صنعت نفت آبادان در این بازی با ترکیب: ناصر سالاری، عبدالله ناصری، محمد اهل شاخه، عقیل کعبی، محمد قریشی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (58- محمود مطلق زاده)، مسلم مجدمی (68- بختیار رحمانی) و عیسی آل کثیر (35- مهدی مؤمنی) بازی کرد.

* تراکتور تبریز نیز در این بازی با ترکیب: محمدرشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مسعود شجاعی (77- رضا اسدی)، ساسان انصاری، کوین فورچونه (46- محمدرضا آزادی)، میثم تیموری، ویلیان میمبلا، یوکیا سوگیتا (46- مازولا)، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری در برابر حریف صف آرایی کرد.

* عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت که طی روزهای گذشته قصد جدایی از این را داشت، در بازگشت دوباره به ترکیب طلایی پوشان آبادانی، مهم ترین صحنه نیمه اول این بازی را در دقیقه 20 رقم زد و قفل دروازه تراکتور که هفت بازی بسته مانده بود را گشود، اما دقایقی پس از گل به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

* صنعت نفت که نیمه اول را با استفاده از یک ضربه آغاز مجدد به گل رسیده بود، در اوایل نیمه دوم نیز از یک ضربه کرنر پیروز به پایه گذاری گل دوم با ضربه سر محمد قریشی در دقیقه 53 شد. صنعتی ها که در ضد حملات فرصت زدن گل سوم را داشتند، از این فرصت ها بهره ای نبردند تا اینکه تبریزی ها در دقیقه 82 با ضربه محمدرضا آزادی یکی از گل های خورده را پاسخ دادند و دقایق پایانی مسابقه بسیار حساس دنبال شد که در نهایت سوت داور به نشانه پیروزی 2 بر یک نفت آبادان به صدا در آمد.

* هواداران صنعت نفت آبادان با حرارت زیادی در جریان مسابقه به تشویق تیم شان مشغول بودند.

* عیسی آل کثیر بعد از گشودن دروازه تراکتورسازی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن ها شادی گل را برپا کرد.

* میلاد جهانی که در این مسابقه دو پاس گل ارسال کرد، بعد از تعویض مورد تشویق هواداران صنعت نفت نهاده شد.

* آل کثیر به نشانه شادی گل پیراهنش را از تن در آورد و به همین دلیل کارت زرد گرفت.

* مسعود شجاعی کاپیتان آبادانی تراکتور که سابقه بازی در صنعت نفت را داشته است، با تشویق هواداران آبادانی روبرو شد.

* یک گردشگر زن برزیلی با حضور در استادیوم و صندلی ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا می کرد.

* تیم تراکتور با شکست در این بازی دو طلسم کل نخوردن و شکست نخوردن خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2968

به "طلسم های تراکتور در آبادان شکست، کاپیتان تراکتور تشویق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم های تراکتور در آبادان شکست، کاپیتان تراکتور تشویق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید