طرز تهیه تست پنیری چیلی با هات داگ

به گزارش مجله پریها، گاهی واقعا نمی گردد دربرابر وسوسه خوردن یک ساندویچ هات داگ لذیذ مقاومت کرد، در چنین موقعی دلیلی هم ندارد تسلیم ساندویچ های بزرگ فست فودها شویم. اگر هوس خوردن یک ساندویچ خوشمزه تند را نموده اید، با ما همراه شوید. ما طرز تهیه تست پنیری بی نظیری را به شما آموزش می دهیم که تنها در کمتر از پانزده دقیقه آماده می گردد.

طرز تهیه تست پنیری چیلی با هات داگ
  • مواد لازم برای تهیه تست پنیری چیلی

کره کاله خرید آنلاین دو قاشق غذاخوری

هات داگ سولیکو یک عدد

نان تست دو برش

پنیر چدار کاله خرید آنلاین دو ورقه

فلفل قرمز چیلی یک قاشق غذاخوری (خرد شده)

نمک به مقدار لازم

  • طرز تهیه تست پنیری چیلی

مرحله اول

یک سوم کره را در یک تابهٔ نچسب و روی شعله متوسط آب کنید تا کف بزند. سپس برش های هاتداگ را در آن بپزید. هر از گاهی این رو و آن کنید تا هر دو طرفشان پخته گردد. سپس آنها را به بشقابی منتقل کنید.

مرحله دوم

دو برش نان را به تابه منتقل و برشته کنید، کافی است که یک طرف هر کدامشان به رنگ طلایی-قهوه ای در آید که این حدود 2 دقیقه طول می کشد. طرف دیگر را فعلا برشته نکنید.

نان را به تخته منتقل کنید و طرف برشته را رو به بالا قرار دهید. برش های پنیر چدار را روی هر یک بگذارید. سپس هاتداگ و فلفل قرمز را به یکی اضافه کنید، و دیگری را روی آن برگردانید تا ساندویچ بسته گردد. (طرف برشته نان ها در داخل قرار می گیرند.)

مرحله سوم

یک قطعه دیگر از کره را داخل تابه بگذارید و آب کنید، حرارت را از متوسط به کم برسانید. سپس ساندویچ را در آن قرار داده و حدود 5 دقیقه بپزید تا نان به رنگ قهوه ای در آید. سپس با یک کفگیر فلزی ساندویچ را بردارید، قطعه سوم کره را در تابه بگذارید تا آب گردد، و بعد طرف دوم ساندویچ را بپزید. در این حین که می پزد، مقداری نمک به آن بزنید و هر از گاهی جا به جا کنید تا کامل برشته گردد. بعد از 5 دقیقه، تُست پنیری شما آماده خواهد بود.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2611

به "طرز تهیه تست پنیری چیلی با هات داگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه تست پنیری چیلی با هات داگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید