شهرداری ورامین قهرمان دنیا شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات که با حضور 8 تیم برتر جهان از روز گذشته به میزبانی امارات در فجیره شروع شده بود با قهرمانی شهرداری ورامین به خاتمه رسید. دیدار نهایی این مسابقات بین دو تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده کشورمان و تیم ملی روسیه برگزار گردید که شهرداری در نهایت با برتری 31 بر30 به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

شهرداری ورامین قهرمان دنیا شد

وقت اول این دیدار با مبارزه خوب نمایندگان کشورمان همراه بود و تکواندوکاران شهرداری 10 بر 5 پیروز از میدان خارج شدند. وقت دوم روس ها با جبران امتیازات از دست داده نتیجه را در امتیاز 12 به تساوی کشاندند. وقت سوم کوشش دو تیم با نتیجه 23 بر 22 به سود شهرداری ورامین انجامید. در وقت پایانی و در حالی که روسیه 30 بر 29 از شهرداری پیش بود، در ثانیه پایانی ضربات خدابخش نتیجه 31 بر30 را به سود نماینده کشورمان تغییر داد.

شهرداری ورامین در مرحله مقدماتی تیم های آذربایجان، چین و ازبکستان همگروه بود که با کسب پیروزی در هر سه مبارزه به عنوان تیم نخست راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز برابر قزاقستان با نتیجه 49 بر 29 صاحب برتری و راهی دیدار نهایی شد.

شهرداری با راهنمایی پیغام خانلرخانی و ترکیب سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

مسابقات قهرمانی تیمی دنیا دارای گرید تیمی G2 می باشد و به ترتیب به تیم های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1898

به "شهرداری ورامین قهرمان دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری ورامین قهرمان دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید