ذوب آهن به نقطه آرمانی روحی و روانی رسیده است

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با تیم الکویت ریاض در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:امیدوارم میزبان خیلی خوبی برای الکویت باشیم. ما از لحاظ روحی و روانی به آن نقطه که مدنظر داشتیم رسیدیم و اتحاد و همدلی در تیم موج میزند؛ ما حریف کویتی خود را می شناسیم و میدانیم حریف ما تیم خوب و قابل احترامی است.

ذوب آهن به نقطه آرمانی روحی و روانی رسیده است

وی ادامه داد: ما با 2 هدف در این بازی شرکت می کنیم. صعود از مرحله پلی آف و حضور قدرتمند در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و در این راستا تمام بازیهای تیم الکویت و حتی الوحده را به خاطر اینکه تا چند روز پیش حریف ما معین نبود، آنالیز کردیم و می دانیم برای اینکه نماینده خوبی برای کشور ایران باشیم باید زحمت زیادی بکشیم.

سرمربی ذوب آهن پیرامون مصدومیت خلعتبری بیان نمود: متاسفانه در این فصل 2 اتفاق نا خوشایند برای ذوب آهن پیش آمد، مصدومیت رحیم زهیوی در اول فصل که به دنبال آن محمدرضا خلعتبری را در این پست جایگزین کردیم اما متاسفانه اتفاق دوم، مصدومیت خلعتبری بود. نمی توان گفت نبود خلعتبری در تیم اهمیت ندارد اما بازیکنان از این لحاظ توجیه هستند و من فکر می کنم این خود یک آزمایش بزرگی برای ذوب آهن است که خوشبختانه ما به نقطه آرمانی روحی و روانی و تاکتیکی خود رسیدیم.

وی پیرامون تیم الکویت ادامه داد: تیمی الکویت چیزی کم از تیم های قطری و اماراتی ندارد و ما به همه رقبای خود با احترام نگاه می کنیم و می دانیم تیم مقابل ما تیمی قوی است.

منصوریان با دعوت از مردم اصفهان برای حضور در استادیوم اضافه کرد: من از فضای رسانه ای فوتبال اصفهان راضی هستم که از هر 2 نماینده حمایت می نمایند و امیدوارم که هم رسانه ها و هم مردم پرشور اصفهان برای حمایت از نماینده کشور در این مسابقه، ما را تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2241

به "ذوب آهن به نقطه آرمانی روحی و روانی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن به نقطه آرمانی روحی و روانی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید