در جلسه امروز سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، محمدحسن انصاریفرد مدیر عامل و گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس در نشست امروز یکشنبه خود درباره مسائل مختلف مربوط به تیم با یکدیگر تبادل نظر داشتند.

در جلسه امروز سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟

بنا بر اعلام حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه، در جلسه امروز محمدحسن انصاریفرد با گابریل کالدرون، درباره مسائل اقتصادی مربوط به تیم نیز مصاحبه شد. در این نشست مدیر تیم و سرمربی از مدیرعامل درباره وضعیت و زمان پرداخت دستمزد های بازیکنان سئوال کردند. در این ارتباط از سوی باشگاه مطالبی در باره برنامه های در دست اقدام تشریح و زمانبندی تقریبی برای پرداخت ها اعلام شد.

انصاریفرد همچنین خطاب به کالدرون گفت: شما هر بار که با هم جلسه داشتیم درباره مسائل اقتصادی بازیکنان سئوال و پیگیری کردید و درباره خودتان حرفی نزدید . این مساله واقعا جای تقدیر دارد و بسیار ارزشمند است. همانطور که گفتید دریافتی بازیکنان بین 10 تا 12 درصد بوده است در حالی که بعضی بابت فصل قبل هم مطالباتی دارند. من از طرف باشگاه، بسیار ممنون هستم. از تعامل و صبوری شما، همکارانتان و دیگر اعضای تیم از جمله بازیکنان تشکر می کنم و باز تاکید می کنم که بسیار ارزشمند و قابل تحسین است که شما کمترین دریافتی را داشتید ولی در این باره صحبت با ما حرفی نزدید و فقط درباره وضعیت اعضای تیم می پرسید. مطمئن باشید معرفت شما، کادر فنی و بازیکنان و همه اعضای تیم را با جبران جواب می دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین به سرمربی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید، طرفداران پرسپولیس هم این مسائل را می بینند و واکنش های متناسب و قدرشناسانه نسبت به تیم خودشان و عوامل آن دارند. این بسیار مهم و تاثیرگذار است که شما و بازیکنان با وجود این مسائل اقتصادی تمام تمرکز و کوشش خود را روی نتیجه دریافت و تامین خواسته طرفداران گذاشته اید. به باشگاه هم این فرصت را داده اید تا برای حل چالش اقتصادی چاره اندیشی موثر داشته باشد. این یک واقعیت است که با توجه به شرایط موجود و کنونی احتیاج داریم سطح درآمد باشگاه را به شکل قابل توجهی بالا ببریم تا از عهده هزینه ها و بدهی ها بر بیاییم و انشاءالله بسیار امیدواریم که با برنامه ریزی های اجرا شده اتفاقات خوبی از نظر افزایش درآمدها رخ دهد.

انصاری فرد گفت :ما مذاکرات خوبی داشته ایم که در هیات مدیره هم آنالیز شده و به توافق رسمی نزدیک است و انشاءالله چالش های اقتصادی باشگاه هم با همکاری همه حامیان اقتصادی مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2975

به "در جلسه امروز سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جلسه امروز سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید