داروخانه ها فقط مجاز به تک فروشی محلول و ژل ضد عفونی کننده هستند

به گزارش مجله پریها، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، از شروع توزیع گسترده ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه های کشور اطلاع داد و با اشاره به افزایش عرضه آن طی روز های آینده گفت: داروخانه ها حق فروش عمده این محصولات را ندارند.

داروخانه ها فقط مجاز به تک فروشی محلول و ژل ضد عفونی کننده هستند

جهت دریافت خدمات اجرای اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی از شروع عرضه گسترده ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه های کشور اطلاع داد و گفت: عرضه این محصولات با توجه به افزایش فراوری، طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد و دامنه وسیع تری از داروخانه ها را در بر می گیرد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان، داروخانه ها صرفا مجاز به تک فروشی ژل و محلول ضدعفونی کننده بوده و با هر گونه فروش عمده این محصولات از سوی داروخانه ها، به شدت برخورد خواهد شد.

وی توضیح داد: به صورت همزمان با توزیع ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه ها، مراکز بیمارستانی نیز سهمیه قابل توجهی دریافت نموده اند؛ ضمن اینکه الکل فراوریی کشور هم اکنون در اختیار کارخانجات صنایع شوینده قرار گرفته تا به وسیله شبکه داروخانه ای در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3218

به "داروخانه ها فقط مجاز به تک فروشی محلول و ژل ضد عفونی کننده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داروخانه ها فقط مجاز به تک فروشی محلول و ژل ضد عفونی کننده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید