خبرنگار عربستانی: تا دو هفته دیگر همه چیز معین می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا مسابقات فوتبال در بسیاری از کشورها به تعطیلی کشیده شده است. در این میان احتمال می رود با طولانی شدن فرایند فروکش کردن کرونا، رقابت های فوتبال نیمه تمام باقی بماند.

خبرنگار عربستانی: تا دو هفته دیگر همه چیز معین می گردد

به همین خاطر حدس های زیادی نسبت به معرفی تیم های قهرمان بخصوص در میان کشورهای غرب آسیا از جمله ایران و عربستان شکل گرفته است. اینکه عنوان قهرمانی به تیم صدرنشین فعلی لیگ برسد یا قهرمان سال گذشته و یا قهرمان نیم فصل از پیشنهاداتی است که در رسانه ها مطرح می گردد.

ولید الفراج مجری و خبرنگار سرشناس عربستانی در این خصوص گفت: صحبت درباره مسابقات داخلی در حال حاضر غیر منطقی است چون هنوز در ابتدای تعلیق رقابت های ورزشی هستیم. به نظرم برای ارزیابی شرایط و مشخص شدن تعداد مبتلایان به دو هفته زمان احتیاج داریم. فکر می کنم تصمیم نهایی در اوایل ماه آوریل گرفته گردد.

وی ادامه داد: راهکارهای مختلف از جمله توقف طولانی، لغو تمام نتایج یا معرفی قهرمان باتوجه به شرایط فعلی برای تمام کشورها قابل استفاده نیست. به نظرم کشورها تصمیمات خود را بعد از بحث و آنالیز با فیفا و فدراسیون های قاره ای خود اتخاذ می نمایند. بیایید منتظر روزهای به جامانده ماه مارس باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3297

به "خبرنگار عربستانی: تا دو هفته دیگر همه چیز معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار عربستانی: تا دو هفته دیگر همه چیز معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید