حضور نظامیان روسیه در مرز با اوکراین ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سخنگوی کاخ کرملین در کنفرانس خبری خود از ادامه حضور نظامیان روسیه در مرز با اوکراین اطلاع داد.

حضور نظامیان روسیه در مرز با اوکراین ادامه خواهد داشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، دیمیتری پسکوف که این سخنان را در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود مطرح می کرد، گفت: نظامیان روسیه تا هر زمان که لازم باشد در آنجا (مرز با اوکراین) در قلمرو خاک فدراسیون روسیه حضور خواهند داشت و حضور آنها مادامیکه فرمانده ارتش ما صلاح بداند ادامه خواهد داشت.

وی اما به سوال خبرنگاری در مورد زمان دقیق بازگشت نظامیان روسی مستقر در مرز با اوکراین به پایگاه های نظامی دائمی خود پاسخی نداده و گفت که ما اطلاعاتی در مورد زمان بازگشت نظامیان به پایگاه ها نداریم.

پسکوف با اینحال در ادامه سخنان خود تاکید نمود که روسیه هیچگاه هیچ کشوری را تهدید نکرده و به دنبال تهدید کشور دیگری هم نیست و با اشاره به تحرکات نظامی اخیر در اطراف مرزهای روسیه گفت اقدامات ارتش این کشور تنها برای حصول اطمینان از تأمین امنیت روسیه انجام می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4103

به "حضور نظامیان روسیه در مرز با اوکراین ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نظامیان روسیه در مرز با اوکراین ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید