تهدیدی بی سابقه در آمریکا علیه قانونگذاران، از سوی ترامپ!

به گزارش مجله پریها، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا به استفاده از یکی از اختیاراتش طبق قانون اساسی و تعلیق کنگره آمریکا به منظور پیشبرد فرایند انتصاب مقام ها تهدید کرد.

تهدیدی بی سابقه در آمریکا علیه قانونگذاران، از سوی ترامپ!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد تلاش هماهنگی از سوی دموکرات های کنگره وجود دارد تا با امتناع از تایید نامزدهای مورد نظر او برای چندین سمت خالی زندگی را سخت کنند.

سنای آمریکا تا چهارم مه (15 اردیبهشت) در تعطیلات به سر می برد اما امکان تشکیل جلسه آن در صورت لزوم، وجود دارد.

دونالد ترامپ تاکید کرد که در حال حاضر 129 نامزد بابت اختلاف حزبی در کنگره گرفتار شدند و این ها شامل نامزد مدیریت اطلاعات ملی، دو عضو هیات ذخایر فدرال (بانک مرکزی آمریکا) و چندین مقام سازمان های مختلف دولت آمریکا می شود.

او گفت: سنا یا باید به وظیفه اش عمل کند و به نامزدهای من رای بدهد، یا اینکه رسما تعلیق شود تا من انتصاب های راکت مانده را انجام دهم. ما باید این کار را انجام دهیم و باید هر آنچه در توان داریم، انجام دهیم. حالا چه بحث روسیه و روسیه و روسیه باشد یا استیضاح ساختگی، همواره شاهد اتلاف وقت هستیم.

رئیس جمهوری آمریکا با متهم کردن قانونگذاران به تخطی از وظایف و دغل بازی برای ترک شهر در زمان بحران گفت: چنانچه مجلس کنندگان آمریکا با تعلیق موافقت نکند، از اختیاراتم طبق قانون اساسی استفاده می کنم تا دو مجلس کنگره را تعلیق کنم.

ترامپ اضافه کرد: مساله بسیار ساده است. اگر آن ها برای تایید این افراد اقدامی انجام ندهند، ما کاری را انجام خواهیم داد که من ترجیح می دهم انجام ندهم، اما انجام می دهم. ما این اختیار را داریم که هر کاری می خواهیم انجام دهیم. اما این کار را انجام نمی دهیم و فکر نمی کنم دلیلی برای انجام آن وجود داشته باشد. اگر آن ها این را تایید نکنند، ما این جهت را خواهیم رفت. ما از قبل به این افراد نیاز داشتیم اما اکنون واقعا به این افراد نیاز داریم.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3380

به "تهدیدی بی سابقه در آمریکا علیه قانونگذاران، از سوی ترامپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدیدی بی سابقه در آمریکا علیه قانونگذاران، از سوی ترامپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید