تمرین اختصاصی مدافع همیشه نیمکت نشین پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان مرکز تمرین امروز را از ساعت 12 در زمین نفت تهرانسر آغاز کردند.

تمرین اختصاصی مدافع همیشه نیمکت نشین پرسپولیس

* پیش از آغاز تمرین، حسینعلی کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در جمع سرخپوشان حضور یافت و دقایقی با بازیکنان و اعضای تیم به مصاحبه پرداخت.

* در جریان این دیدار، حسینعلی کلانی از تلاش بازیکنان تقدیر کرد و برای آنها در بازی های آینده، آرزوی موفقیت نمود و در طول تمرین هم، خوش و بشی با افشین پیروانی و اعضای کادر فنی داشت و با حضور در جمع سرخپوشان، به اعضای تیم روحیه داد.

* تمرین با گرم کردن بدن ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و آقاوسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت. در بخش های بعدی هم، پاسکاری تحت فشار و فوتبال درون تیمی در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* تمرین امروز 60 دقیقه به طول انجامید و به جز امید عالیشاه و سیامک نعمتی که به دلیل مصدومیت در اختیار کادر پزشکی قرار دارند، علیرضا ابراهیمی هم اختصاصی تمرین کرد و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین حضوری فعال داشتند.

* در طول تمرین، بازیکنان با روحیه و شادابی بالایی، بخش های مختلف برنامه های کادر فنی را انجام دادند و به لحاظ بدنی هم خوب ظاهر شدند و برای بازی روز جمعه برابر آلومینیوم اراک آماده نشان دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار و پس از آن راهی اردوی پیش از بازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4576

به "تمرین اختصاصی مدافع همیشه نیمکت نشین پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین اختصاصی مدافع همیشه نیمکت نشین پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید