تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند

به گزارش مجله پریها، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند و 30 خط تلفن که غیرقانونی فعالیت اجاره منزل داشتند مسدود شد.

تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند

جهت دریافت خدمات میز و صندلی آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش از،سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان بعد از نشست قرارگاه امنیت و سلامت استان گفت: در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا 225 مکان از جمله چند مهمانپذیر، مهمانسرا، رستوران، چایخانه، تالار و خانه های اجاره ای که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نمی کردند پلمپ شدند.

سردار معصوم بیگی اضافه کرد: در ادامه این اقدامات 19 مکان احتکار اقلام بهداشتی در رصد پلیس نهاده شد و 4 میلیون و 500 هزار قلم ماسک و دستکش و الکل کشف و 89 نفر هم دستگیر شده اند.

او با بیان اینکه در نوروز سال جاری به هیچ عنوان خدمات سفر به مسافران ارائه نمی شود گفت تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند و 30 خط تلفن که غیرقانونی فعالیت اجاره منزل داشتند مسدود گشت.

سردار معصوم بیگی از رصد فضای مجازی هم سخن گفت و اضافه کرد با افرادیکه در این فضا به تشویش اذهان عمومی می پردازند و اخبار کذب منتشر می نمایند قاطعانه برخورد می شود.

او گفت از امروز پارک ناژوان تعطیل شد و هر خودرویی که در حاشیه زاینده رود پارک باشد جریمه می شود و سراسر حاشیه رودخانه پارک ممنوع تلقی می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: فعالیت ویژه پلیس درباره مصوبات ستاد کرونا استان تا خاتمه برطرف این ویروس ادامه خواهد داشت.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3229

به "تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می دادند دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید