بودجه تیم والیبال برای آسیا افزایش یافت، تابع تصمیم کارخانه هستیم

به گزارش مجله پریها، شهاب الدین عزیزی خادم در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص اقدامات باشگاه سایپا برای تیم والیبال خود گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که باشگاه سایپا در ورزش والیبال همواره صاحب جایگاه بوده و به رشد ملی این ورزش کمک زیادی کرده است. امسال هم رقابت سالمی داشتیم که به دلیل نیمه کاره ماندن لیگ برتر به زمان دیگری موکول شد.

بودجه تیم والیبال برای آسیا افزایش یافت، تابع تصمیم کارخانه هستیم

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا اضافه نمود: اگر شهرداری ورامین نتواند به جام باشگاه های آسیا برود به این رقابت ها خواهیم رفت و برای موفقیت در این تورنمنت با تمام قوا خودمان را آماده می کنیم.

وی درباره حضور مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تیم والیبال سایپا یادآور شد: برای موفقیت در داخل کشور و همچنین آسیا از آقای کارخانه که مربی باتجربه و توانمندی هستند خواستیم تا همکاری داشته باشند. نگاهمان به آسیاست و می خواستیم تا با حضور این مربی قدرت خودمان را به رخ حریفان بکشیم.

عزیزی خادم درباره افزایش بودجه این تیم از 6 میلیارد به 10 میلیارد تومان گفت: من نمی دانم این رقم چگونه مطرح شده است اما در حالت کلی باید بگویم با توجه به افق هایی که ترسیم کردیم، افزایش بودجه در این حوزه داشته ایم اما از گفتن رقم صحیح و دقیق آن معذورم.

رئیس هیات مدیره باشگاه سایپا درباره کاهش رقم قرارداد برخی بازیکنان این تیم تاکید کرد: سعی کردیم نگاهمان رو به جلو باشد. تیم قدرتمند می خواستیم و اگر لیست بازیکنان را ببینید متوجه می شوید که در هر پست، چند بازیکن خیلی خوب به خدمت گرفته ایم. نوع جذبمان افزایشی بوده است. درباره بودجه هم باید نگاه به دستورات کارخانه داشته باشیم که رابطه مستقیم با تصمیمات ما دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3557

به "بودجه تیم والیبال برای آسیا افزایش یافت، تابع تصمیم کارخانه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه تیم والیبال برای آسیا افزایش یافت، تابع تصمیم کارخانه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید