بازیکن پرسپولیس سه بار باید اخراج می شد، روز خوب تراکتور نبود

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز یکشنبه در استادیوم آزادی برگزار گردید و با رجحان 2 بر صفر سرخپوشان تهرانی به سرانجام رسید. علی علیپور (9) و وحید امیری (55) برای پرسپولیس گل زدند.

بازیکن پرسپولیس سه بار باید اخراج می شد، روز خوب تراکتور نبود

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علیرضا پژمان که در غیاب ساکت الهامی به نشست خبری پس از این ملاقات آمده بود در خصوص این بازی گفت: واقعیت این است که روز خوب ما نبود. بازیکنان تیم سنگین بودند و نتوانستیم بازی همیشگی را انجام دادیم.

مربی تراکتور درباره عملکرد اکبریان داور بازی اضافه نمود: باید اوساگونا را سه بار اخراج می کرد. وقتی او روی اشکان دژاگه خطا کرد توجهی نکرد و ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور را اخراج کرد.

وی درباره فضای متشنج استادیوم آزادی اضافه نمود: هربار به تهران می آییم چنین توهین هایی را می شنویم. به زمین مسابقه می آییم اما بازیکنان که خانواده دارند توهین های بسیار بدی را می شنوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3175

به "بازیکن پرسپولیس سه بار باید اخراج می شد، روز خوب تراکتور نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پرسپولیس سه بار باید اخراج می شد، روز خوب تراکتور نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید