اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید، در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

به گزارش مجله پریها، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: شهروندان با دور دور در سطح شهر و رفتن میهمانی کرونا رو افزایش ندهند.

اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید، در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: با دور دور در سطح شهر و رفتن میهمانی کرونا رو افزایش ندهید اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، اضافه نمود: تا به امروز شانزده نفر در یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

نوری شادکام ادامه داد: مکان های عمومی، وسابل نقلیه دسته جمعی و تجمعات در اماکن مختلف جا های پرخطری است که حضور در آن ها توصیه نمی گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش بیماری کرونا در قطپ پزشکی کشور، تاکید نمود: شهفرایندان یزدی نه مهمانی بفرایند نه مهمانی بگیرند، مسافرت ها را نیز لغو نمایند.

او با ابراز نگرانی به افزایش این ویروس، گفت: اگر این فرایند افزایش یابد ششصد تخت هم اضافه کنیم بازهم جوابگوی این همه بیمار نخواهیم بود شهفرایندان در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

نوری شادکام گفت: جامعه پزشکی استان با تمهیدات اجرا شده و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در کوشش است کرونا ویروس را شکست دهد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3210

به "اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید، در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع بد تر از آنچه شما فکر می کنید، در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید