افزایش 40 درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا، رکورد 65 ساله بارش ها در پایتخت شکست

به گزارش مجله پریها، یزدانی آخرین اقدام های صورت گرفته در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای مقابله با کرونا را تشریح کرد.

افزایش 40 درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا، رکورد 65 ساله بارش ها در پایتخت شکست

به گزارش خبرنگار ، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران که مهمان دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود، در تشریح آخرین اقدام های صورت گرفته در مدیریت شهری برای مقابله با کرونا گفت: از ابتدای اعلام رسمی ویروس کرونا جلسه ای در دفتر شهردار تهران برگزار گردید و بر اساس تصمیم گیری مدیریت بحران پنج کارگروه تشکیل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: در سازمان آتش نشانی توانستیم هفت دستگاه ضد عفونی کننده 4 تنی فراوری کنیم که در ضد عفونی معابر و اماکن به شکل لجستیک و انفرادی کار ضد عفونی انجام می گرفت و در حوزه میادین میوه و تره اقدام های موثری انجام شد که 250 میدان میوه و تره بار به سازمان میادین سپرده شد و کار ضد عفونی میادین بزرگتر از سوی سازمان آتش نشانی انجام شد.

یزدانی ادامه داد: در حال حاضر فروش غیر حضوری در 13 میدان سازمان میادین میوه و تره بار در حال اجرا است و باید اشاره کنم که تا 40 درصد افزایش فروش در میادین میوه و تره بار به ثبت رسید.

او اعلام کرد: در بخش تفکیک زباله اقدام های موثری با قوه قضاییه و پلیس انجام شد و در حال حاضر جمع آوری پسماند عفونی در روز از سوی سازمان مدیریت پسماند به روزی 110 تن رسیده است و در ادامه اقدام های صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا(س) در ابتدا باید از مردم تشکر کنم که حضور خود در بهشت زهرا(س) را به حداقل رساندند و در ادامه ما چند دستگاه سردخانه خریداری کردیم و برای آماده باش سوله هایی در سازمان بهشت زهرا(س) پیش بینی شد و باید تأکید کنم که وزارت بهداشت به شکل روزانه از فعالیت ها و اقدام ها بازدید کارشناسی انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد: از هفتم فروردین تعطیلی بوستان ها را در دستور کار خود قرار دادیم و در ادامه گزارش خود به فروشگاه زنجیره ای شهروند اشاره می کنم که 135 درصد افزایش فروش به ثبت رسید.

یزدانی ادامه داد: میزان بارش های چند روز گذشته در 65 سال اخیر بی سابقه بود و آمار ها نشان می دهد تا تاریخ 22 فروردین ماه 373 میلی متر بارش باران داشتیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3367

به "افزایش 40 درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا، رکورد 65 ساله بارش ها در پایتخت شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 40 درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا، رکورد 65 ساله بارش ها در پایتخت شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید