اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرز های عراق

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از اعزام 600 دستگاه اتوبوس به مرز های عراق اطلاع داد.

اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرز های عراق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در خصوص ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران اربعین حسینی، گفت: سال جاری، ستاد اربعین در حوزه حمل و نقل عمومی و سوخت مسؤولیت بزرگی را به شرکت واحد شهرداری تهران سپرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری تهران 500 دستگاه اتوبوس به برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود، توضیح داد: شهرداری تهران با همکاری شهرداری های مشهد و کرج و همچنین شرکت آزادگان تا امروز 960 دستگاه اتوبوس و 250 دستگاه تریلر به چهار مرز ایران و عراق اعزام نموده است که 600 دستگاه از این اتوبوس ها متعلق به شهرداری تهران است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اضافه کرد: اتوبوس های اعزامی در حال جابه جایی زائران تا 182 کیلومتری خاک عراق هستند.

سنندجی از راه اندازی یک خط طولانی در جهت مهران ـ. نجف اطلاع داد و گفت: در جهت های مهران ـ. کوت و کوت ـ. الشمیلی و همچنین الشمیلی ـ. نجف یک خط اتوبوسرانی با بیشترین حجم مسافران راه اندازی شده است. اتوبوس های مستقر در چذابه و شلمچه نیز به همین صورت در حال سرویس رسانی به زائران هستند.

وی با بیان اینکه در زمان برگشت تعدادی اتوبوس در صورت احتیاج به افزایش سرویس رسانی آماده اعزام هستند، گفت: بنابر دستور معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، اجرای این اقدامات در صورتی است که خدمات دهی در تهران دچار خلل نشود.

به گفته سنندجی؛ برگشت زائران از روز بیست وسوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد. همچنین برای روز اربعین حسینی در تهران نیز اتوبوس های شرکت واحد بعد از سرانجام مراسم پیاده روی آماده جابه جایی مسافران خواهند بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تأکید کرد: اتوبوس های اعزامی به مرزها، اتوبوس های پشتیبان خطوط بی آر تی هستند و هیچ اتوبوسی از مدار خطوط سرویس رسانی خارج نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2936

به "اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرز های عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 600 دستگاه اتوبوس از تهران به مرز های عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید