اعتراف سامسونگ: نمی دانیم مشکل گوشی گالکسی فولد کی حل می گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، این روزها دو گوشی گالکسی نوت 10 و گالکسی فولد سامسونگ در مرکز شایعات و برآورد ها هستند ولی اخبار خوبی در خصوص سرنوشت گوشی گالکسی فولد شنیده نمی گردد.

اعتراف سامسونگ: نمی دانیم مشکل گوشی گالکسی فولد کی حل می گردد

یکی از مدیران ارشد شرکت سامسونگ در گفتگویی با روزنامه کره ای هرالد تصریح نموده این شرکت هنوز نتوانسته راه حلی قطعی برای حل مشکل کاهش کیفیت نمایشگر گوشی گالکسی فولد بعد از تاشدن های مکرر پیدا کند.

پیش از این اعلام شده بود که قرار است این گوشی در آوریل عرضه گردد، اما سامسونگ بعد از مدتی خاطرنشان کرد زمان عرضه گوشی یادشده تا سرانجام ماه می به تاخیر افتاده است و حالا تعیین شده که اصولاً تعیین نیست مشکل گوشی مذکور چه زمانی به طور قطعی حل می گردد.

این مدیر سامسونگ تصریح نموده: از ماه آوریل تا به حال پیشرفتی در زمینه حل مشکل نمایشگر تاشوی گالکسی فولد حاصل نشده و همین امر آینده گوشی یادشده را در معرض ابهام قرار داده است.

به نظر می رسد تداوم این وضعیت شرایط را به ضرر سامسونگ تغییر دهد. این در حالی است که هواوی هم زمان عرضه گوشی تاشوی خود موسوم به میت ایکس را به تاخیر انداخته است تا بعضی مسائل آن را رفع کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2541

به "اعتراف سامسونگ: نمی دانیم مشکل گوشی گالکسی فولد کی حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف سامسونگ: نمی دانیم مشکل گوشی گالکسی فولد کی حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید