استقلال مراقب ضدحملات ذوب آهن باشد، با خاطیان دربی برخورد گردد

به گزارش مجله پریها، حسین فرزامی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به شرایط استقلال بعد از باخت در دربی گفت:: آبی پوشان در دربی شکست را پذیرا شدند. ملاقاتی که می توانست یک امتیاز برای استقلال داشته باشد اما اشتباه مدافعان و داوری باعث شد که آبی ها به یک امتیاز هم نرسند. استقلال باید آن بازی را به خاطره ها بسپارد. دربی تمام شده است. اگرچه عواقب آن به دلیل حاشیه های پایانی بازی همچنان باقی مانده و گریبان دو تیم را گرفته است اما استقلال باید آن ملاقات را فراموش نموده و خود را آماده بازی برابر ذوب آهن کند.

استقلال مراقب ضدحملات ذوب آهن باشد، با خاطیان دربی برخورد گردد

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: شرایط برای آبی پوشان در لیگ برتر سخت شده است. با توجه به اختلاف امتیازی که بین سپاهان و استقلال به وجود آمده، مشکل است که آبی ها بتوانند در لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا نمایند. بهترین راه برای مجیدی و بازیکنانش جام حذفی است که می توانند با دو پیروزی دیگر فینالیست شوند.

فرزامی در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن توضیح داد: 10 روز پیش در لیگ برتر ذوب آهنی ها توانستند استقلال را با شکست بدرقه نمایند. در آن ملاقات هم مدافعان استقلال دچار اشتباه شده و اجازه گلزنی به حریف دادند اما برای استقلال این بازی با آن ملاقات متفاوت است. مجیدی می داند اگر در این ملاقات شکست بخورد، هم جام حذفی را از دست داده و هم مورد انتقاد شدید طرفداران و منتقدان قرار خواهد گرفت. فصل گذشته مجیدی تا فینال جام حذفی پیش رفت اما در ملاقات نهایی بازی را به تراکتور سازی واگذار کرد.

وی اضافه نمود: سرمربی استقلال می داند که اگر قهرمان نگردد شرایط برای او مشکل خواهد شد. بنابراین هم او و هم بازیکنانش باید تمام تمرکزشان را برای پیروزی برابر ذوب آهن گذاشته تا بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود نمایند.

فرزامی اعلام نمود: ذوب آهنی ها با مجتبی حسینی توانستند بازی های خوبی از خود ارائه دهند. آنها در کار تدافعی تبحرخاصی دارند و بیشتر چشم به ضد حملات دارند تا همانند بازی گذشته از این طریق مقابل استقلال به پیروزی برسند. مجیدی هم باید هوشیار باشد که اسیر ضد حملات نگردد تا بتواند در انتها این ملاقات که محتمل است به وقت اضافه و پنالتی هم کشیده گردد، برنده این جدال حساس باشد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در انتها و درخصوص حواشی که فوتبال ما را زیر سوال برده است، اعلام نمود: متأسفانه فوتبال ما حاشیه هایش تمام شدنی نیست. فوتبالیست های ما قبل از اینکه به دنبال پول حرفه ای باشند، باید تفکرات حرفه ای داشته باشند. در چند سال گذشته شاهد بوده ایم که در انتها بعضی بازی ها درگیری های شدیدی بین بازیکنان و کادر فنی دو تیم رخ می دهد. در انتها ملاقات پرسپولیس و استقلال هم صحنه های زشت به وجود آمد که امیدوارم کمیته انضباطی و مسئولان با خاطیان این اتفاق برخورد جدی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین صحنه های زشتی در فوتبالمان نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4256

به "استقلال مراقب ضدحملات ذوب آهن باشد، با خاطیان دربی برخورد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مراقب ضدحملات ذوب آهن باشد، با خاطیان دربی برخورد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید