اختلاف مک دونالدی علی کریمی و علی دایی

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران:مهرداد میناوند در خصوص علاقه شدید علی کریمی به مک دونالد و ماجراهای شام قبل از دیدار با بحرین خاطرات جالبی را در آنتن بیان نمود.

اختلاف مک دونالدی علی کریمی و علی دایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، در این میان علاقه علی کریمی به فست فودهای مک دونالد باعث شد تا خداداد و میناوند از خاطرات کریمی در اردوهای تیم ملی در این خصوص بگویند. خداداد عزیزی ابتدا در خصوص جام ملت های 2000 لبنان گفت:

علی کریمی علاقه زیادی به مک دونالد داشت و در اردوهای تیمی هم کم اتفاق می افتاد که ما از این غذاها استفاده کنیم و کاپیتان تیم علی دایی هم مخالف اینطور غذاها بود.

در ادامه این صحبت میناوند اینطور ادامه داد: در جام ملت های لبنان در کنار هتل ما یک مغازه مک دونالد بود که مشتری خاصی نداشت، اما بعد از حضور علی کریمی به سه طبقه مغازه اش را افزایش داد.

میناوند ادامه داد: شب قبل از دیدار برابر بحرین با توجه به اینکه ما هر روز در سفارت غذا میخوردیم، در اتوبوس برای حضور در سفارت راهی بودیم که ناگهان از انتهای اتوبوس همهمه و سر و صدا پدید آمد و دیدیم علی کریمی در حال داد و بیداد است. بلاژویچ که علاقه عجیبی به کریمی داشت اقای چلنگر را فرستاد تا ببیند آخر اتوبوس که کریمی و کاویانپور و نکونام بودند چه خبر است؟

چلنگر به انتهای اتوبوس آمد و گفت چه خبر شده که کریمی جواب داد مگر ما مسخره شما هستیم که هر روز سفارت برویم و هر روز یک نوع غذا و خورشت بخوریم.

چلنگر برگشت و به میروسلاو بلاژویچ موضوع را مطرح کرد. علی دایی که پشت بلاژویچ نشسته بود مطرح کرد که یعنی چه؟ باید همین غذا و امثال آن را شب قبل از بازی بخوریم. بلاژویچ در میان تعجب به چلنگر گفت از کریمی بپرسد بگوید برای شام چه کاری انجام دهیم. کریمی هم طوری که بلاژویچ بشنود از انتهای اتوبوس گفت بیگ مک!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3901

به "اختلاف مک دونالدی علی کریمی و علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف مک دونالدی علی کریمی و علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید