اتحادیه اروپا آرامش خود را در برابر تهدیدات لندن حفظ کند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دیوید فراست وزیر برگزیت در بریتانیا روز چهارشنبه گفت که در صورتیکه لندن تهدید خود را مبنی بر تشدید مناقشه تجاری اجرایی کند، اتحادیه اروپا باید آرامش خود را حفظ نموده و از اقدام تلافی جویانه گسترده و نامتناسب علیه لندن خودداری کند.

اتحادیه اروپا آرامش خود را در برابر تهدیدات لندن حفظ کند

بر اساس این گزارش، فراست گفت که هنوز خواهان آن نیست که از مذاکرات با هدف یافتن راه چاره دست بکشد، اما در عین حال تکرار کرد که بریتانیا می تواند مفاد یکجانبه اضطراری در قالب توافق برگزیت را به اجرا درآورد؛ هشداری که باعث افزایش تنش بین دو طرف طی روزهای اخیر شده است.

وزیر برگزیت انگلیس که این سخنان را در جریان برگزاری نشست استماع در مجلس این کشور مطرح می کرد، گفت: به نظر می رسد آنها (اتحادیه اروپا) مدعی هستند که استفاده انحصاری دولت بریتانیا از این مقررات حفاظتی کاملاً قانونی، کاملاً غیر منطقی خواهد بود … آنها بعلاوه پیشنهاد داده اند که ما فقط می توانیم این اقدام را به قیمت انتقام جویی گسترده و نامتناسب انجام دهیم.

وی بعلاوه با تهدید مجدد اتحادیه اروپا گفت: من به نحوی آرام پیشنهاد می کنم که دوستان اروپایی ما آرامش خود را حفظ نموده و همه چیز را متناسب نگه دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4497

به "اتحادیه اروپا آرامش خود را در برابر تهدیدات لندن حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا آرامش خود را در برابر تهدیدات لندن حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید