آخرین مناظره بایدن و ترامپ درباره چه موضوعاتی است؟

به گزارش مجله پریها، فارس نوشت: کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا محور مناظره پایانی دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که اول آبان ماه برگزار می شود را گفت.

آخرین مناظره بایدن و ترامپ درباره چه موضوعاتی است؟

بر اساس گفته کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا محور مناظره پایانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور با جو بایدن، رقیب دموکرات وی، مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی، روابط نژادهای مختلف در آمریکا، بیماری کووید-19 و دیگر مسائل خواهد بود.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش این کمیسیون سؤالات ممکن است درباره رهبری در آمریکا، بحث خانواده و امنیت ملی در این کشور پرسیده شوند.

کمیسیون مناظره های انتخاباتی آمریکا همچنین افزود بسته به اخباری که در روزهای آخر منتهی به این مناظره منتشر می شوند، ممکن است مباحث در این مناظره نیز تغییر کنند.

این مناظره که قرار است 22 اکتبر (اول آبان ماه) در ­شهر نَشویل ایالت تِنسی برگزار شود، به همان شکل و قالب مناظره اول بین دو نامزد برگزار خواهد شد.

مجری و هدایت کننده این مناظره نیز کریستِن وِلکِر، مجری شبکه ان بی سی نیوز خواهد بود.

ترامپ و بایدن روز 29 سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و به گفته برخی رسانه های آمریکا این مناظره یک شرمساری ملی بود.

قرار بود مناظره دوم این دو نامزد انتخاباتی روز پانزدهم اکتبر (24 مهر) به صورت مجازی برگزار شود که با مخالفت دونالد ترامپ روبرو شد.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3773

به "آخرین مناظره بایدن و ترامپ درباره چه موضوعاتی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مناظره بایدن و ترامپ درباره چه موضوعاتی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید