آشنایی با پارک تاریخی سوختهی

به گزارش مجله پریها، پارک تاریخی سوختهی، یکی از جاذبه‌های تاریخی کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی دیدنی است. پارک تاریخی سوختهی در در 1238 تاسیس شده است. سوختهی اولین پادشاهی متحد سیام بود. 

آشنایی با پارک تاریخی سوختهی

پایتخت قرون وسطایی سوختهی اکنون در خرابه های زیبای پارک تاریخی سوختهی واقع شده است. معابد بسیار زیبای آن سبک منحصر به فرد دکوراسیون سوختهی را به معرض نمایش گذاشته که تحت تاثیر خمر (کامبوج) و سریلانکا است. به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید این جاذبه بروید.

پارک تاریخی سوختهی در حدود 27 مایل مربع (70 کیلومتر مربع) است و به پنج منطقه، که هر کدام ورودی جداگانه دارد تقسیم شده است. منطقه مرکزی بخش سلطنتی شهر بوده و مهم تر از بقیه قسمتها است. چهار منطقه دیگر کمتر شلوغ و توریستی هستند و مناطق بزرگی را پوشش می دهند، به طوری که استفاده از یک دوچرخه یا وسیله نقلیه دیگر ضروری می‌کند.

منطقه مرکزی پارک تاریخی سوختهی با یک خندق مربع حفاظت شده و شامل 21 معبد پراکنده در میان استخرهای پوشیده ازنیلوفر آبی، کانال ها، درختان و گیاهان سبز برای بازدید در تور تایلند است. این بخش بیش از یک مایل مربع (3 کیلومتر مربع) است، به طوری که استفاده از یک دوچرخه برای دور زدن لازمست. بدون شک، بزرگترین معبد در منطقه مرکزی پارک تاریخی سوختهی، معبد وات ماهاتهات است که پادشاه اول آنرا بنا کرده است. در 500 متری شمال دیواره های شهر در منطقه شمال معبد وات پرا پای لوانگ، یکی از قدیمی ترین معابد در سوختهی قرار گرفته که در 1238 بنا شد. بنابراین معبدی که در اصل توسط خمرها ساخته شده بود از عناصر بودایی و هندی نیز بهره مند شده‌اند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 130

به "آشنایی با پارک تاریخی سوختهی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با پارک تاریخی سوختهی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک تاریخی سوختهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید