بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا

به گزارش مجله پریها، هتل‌های 4 ستاره شهر پاتایا بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و علاوه بر  امکانات رفاهی عالی، یک اقامت راحت و پر از آرامش را برای شما تضمین خواهند کرد.

بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا

هتل 4 ستاره سیام بای شور پاتایا

هتل 4 ستاره سیام بای شور از بهترین هتل‌های پاتایا مورد توجه گردشگران بسیاری است. موقعیت مکانی سیام بای شور عالی بوده چرا که در نزدیکی ساحل و مراکز خرید مشهور پاتایا قرار دارد. این هتل دارای 8 رستوران، 2 استخر است و در رستوران‌های آن انواع غذاهای بین المللی، چینی، تایلندی و دریایی ارائه می‌دهد. این هتل به خاطر داشتن یه باغ زیبا در میان هتل، استخر خوب و ویلاهای زیبا گوی سبقت را از دیگر هتل ها ربوده. معبد Khao Phra در فاصله 500 متری و بندر Bali-Hai در حدود 800 متر با این هتل فاصله دارند.

هتل امپریال در پاتایا 

اگر به دنبال یک هتل هستید به مرکز خرید سنترال فستیوال نزدیک شوید چرا که یکی از پیشنهادها می‌تواند هتل امپریال باشد از این هتل فقط با 5 دقیقه پیاده روی میتوانید از  جشنواره دیدن نمایید. اتاق‌های این هتل دارای بالکن به سوی دریا هستند و در آن چشم‎اندازی زیبا را تجربه نمود. سالن کنفرانس، راهنمای تور و زمین بازی برای کودکان از دیگ امکانات این هتل برای بازدید هستند.

هتل نوا پلاتینیم در پاتایا

هتل نوا پلاتینیم از مجهزترین هتل‌های 4 ستاره کشور تایلند می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. این هتل در موقعیتی مناسب در جنوب پاتایا واقع قرار گرفته و تا واکینگ استریت و خلیج پاتایا، تنها 5 دقیقه فاصله گرفته است. مناطق تجاری، تفریحی و اسکله درمجاورت آن قرار گرفته اند و اسکله، دسترسی به جزایر نزدیک را فراهم کرده است. برای تجربه اقامتی آسان و راحت در تور پاتایا این هتل را برای اقامت انتخاب نمایید.

هتل لانگ بیچ پاویلون در پاتایا

این هتل دارای 59 اتاق می باشد که اتاق های مدرن هتل بالکن خصوصی دارند. هتل لانگ بیچ پاویلون نیز این گونه است یعنی هتلی ساحلی است که 5 دقیقه از مرکز شهرستان چونبوری فاصله دارد میهمانان می توانند سری به مرکز آب گرم هتل زده و یا از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده نمایند.

انتشار: 4 شهریور 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 103

به "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های 4 ستاره پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید