هتل هالیدی این ریزورت در کرابی

به گزارش مجله پریها، کرابی یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. هتل هالیدی این ریزورت کرابی (Holiday Inn Resort Krabi Ao Nang Beach) یکی از بهترین هتل‌های شهر کرابی است که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

هتل هالیدی این ریزورت در کرابی

هتل هالیدی این در کرابی 173 اتاق داشته که در رده‌های سوپریور، اتاق با دسترسی استخر، اتاق دلوکس، سوئیت پنت هاوس، پریمیر گاردن ویو، پریمیر پول ویو، سوئیت کودکان و سوئیت خانوادگی تقسیم می‌شوند. لوازم تهیه چای و قهوه، تهویه مطبوع، پرده خاموشی، حوله، دمپائی، گاوصندوق، اتو و میز اتو، یخچال، تلفن با شماره گیری مستقیم و سشوار از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل در شهر کرابی هستند.

رستوران Inn Asia در یک محیط زیبا، دیدگاه های پانوراما از ساحل اونانگ و آب های درخشان دریای آندامان نمایش می دهد و انواع غذاهای دریایی تازه را در منو خود دارد. مسافران این هتل می‌توانند از ساعت 6:30 صبح تا 22 شب از این رستوران در تور کرابی استفاده کنند و تجربه طعم یک غذای تایلندی را به خود بدهند.

امکانات لازم برای برگزاری میتینگ و ضیافت برای مسافران تجاری فراهم شده و برای انتقال به فرودگاه نیز شاتل با هزینه اضافی تدارک دیده شده است. دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی امکان پذیر است و برای رفاه مهمانان خدمات لاندری و خشکشویی ارائه می‌شود. همچنین برای کسب اطلاعات گردشگری، هماهنگی تور ها می‌توانید از پرسنل میز تور راهنمایی بگیرید.

خدمات دربان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، انبار چمدان، خدمات نگهداری از کودک، مرکز بیزنس، دستگاه های فکس و فتوکپی، سرویس شاتل، دستگاه خودپرداز، روم سرویس، اتاق های عاری از سیگار، صندوق امانات در پذیرش، فروشگاه و آسانسور از امکانات و خدمات رفاهی این هتل برای مهمانان خود است.

انتشار: 20 شهریور 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 110

به "هتل هالیدی این ریزورت در کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل هالیدی این ریزورت در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید