مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

به گزارش مجله پریها، مرکز خرید سنترال ورلد، یکی از مشهورترین مراکز خرید مدرن شهر بانکوک با امکانات رفاهی و تفریحی کامل است. برای هر کسی که اندازه باور نکردنی مرکز خرید سنترال وورلد بانکوک را از نزدیک دیده باشد، جای تعجب نیست که بداند این محل بزرگ ترین مرکز خرید تایلند است.

مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک

این مرکز خرید در منطقه چیدلوم واقع شده است و دسترسی به آن از طریق ترن امکان پذیر است. وجود دو معبد اراوان و تریمورتی در نزدیکی این مرکز روز شما را تکمیل می کند. طرح مرکز خرید سنترال وورلد بانکوک تحت تاثیر مفهوم خرید خیابانی بوده است. بازدیدکنندگان می تواند در یک نگاه چندین ویترین فروشگاهی را در کنار هم ببینند، در حالی که تاکید بیشتر طرح معماری بر دریافت نور طبیعی از طریق پنجره های سقفی و بازی با نور است. مجسمه های دیدنی و جذابی نیز ساخت هنرمندان معروف به عنوان دکوراسیون در این مرکز استفاده شده‌اند. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم برای خرید از معتبرترین برندها به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

این محل دارای بیش از 500 فروشگاه، 100 رستوران و کافه، 15 سینما، محل بازی کودکان و نوجوانان و مرکز آموزش (سیاره نابغه)، یک فود کورت بسیار بزرگ، یک سوپرمارکت عظیم و میدانی در فضای باز برای رویدادهای مهم مانند جشن شمارش معکوس سال نو رسمی بانکوک می‌باشد.

علاوه بر فروشگاه های خرید، شهربازی مرکز خرید سنترال وورلد بانکوک مکان بسیار مناسبی برای کودکان و نوجوانان است. امکانات شهربازی به قدری زیاد است که بازی در آن حتی از خرید شما هم بیشتر طول می کشد. باشگاه ورزشی، آبگرم، یوگا، سالن زیبایی، و همچنین مرکز توسعه آموزشی و گردشگری از دیگر امکانات این محل برای گردشگران تور تایلند است. در میان 500 فروشگاه با برندهایی در سطح جهانی، 35 برند بسیار مشهور مانند زارا، میس سیکستی، تیمبرلند، گپ، گس، کلارکس و مشهورترین برند ژاپنی تحت عنوان Uniqlo و برند انگلیسی نکست نیز در این مرکز فعالیت دارند.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 131

به "مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک" امتیاز دهید

4 کاربر به "مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید