فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی

به گزارش مجله پریها، فیلم فروشند آخرین اثر اصغر فرهادی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان دریافت نمود. با ما همراه شوید تا از آمار فروش فیلم فروشنده با خبر شوید.

فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی

فیلم فروشنده با این که سالن‌های کمی برای نمایش در اختیار داشت، توانست به 28امین فیلم پرفروش هفته سینمای آمریکا تبدیل شود، درست زمانی که پرفروش‌ترین فیلم آمریکا پنجاه طیف تاریک‌تر است. فروش این فیلم در کشور آمریکا تا به حال یک میلیون و 112 هزار دلار بوده و کوهن مدیا مسئولیت نمایش این فیلم در آمریکا را به عهده گرفته است.

فیلم فروشنده برنده دو جایزه از جشنواره کن نیز بوده و تا به حال فروش خوبی در کشور فرانسه داشته است. فروشنده توانسته تا به حال در کشور فرانسه تا یک میلیون و 840 هزار دلار فروش داشته باشد. کمپانی ممنتو در این کشور مسئول توزیع این فیلم تا به حال بوده است.

آمار فروش فیلم فروشنده در دیگر کشورها از این قرار است: 

ایتالیا با 648 هزار دلار، یونان با 91 هزار دلار، هلند با 77 هزار دلار، کلمبیا با 48 هزار دلار و پرتغال با 23.5 هزار دلار.

بر اساس اطلاعاتی که از سایت IMDb به دست آمده، فیلم فروشنده 12 ژانویه در استرالیا و یونان، دوم فوریه در آلمان، 9 فوریه در آرژانتین، 23 فوریه در پاراگوئه، 10 مارس در نروژ، 24 مارس در سوئد اکران شده است و 31 مارس در بریتانیا، 6 آوریل در دانمارک، 27 آوریل در جمهوری چک و از 29 سپتامبر سال 2017 در سینماهای بلغارستان اکران خواهد شد.

انتشار: 8 فروردین 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 17

به "فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی" امتیاز دهید

1 کاربر به "فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فیلم فروشنده اسکاری اصغر فرهادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید