غواصی در تور تایلند

به گزارش مجله پریها، غواصی یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند آن را تجربه کنید. البته به این نکته هم توجه کنید طبق اصول حرفه ای غواصی این کار را انجام بدهید تا مشکلی نداشته باشید.

غواصی در تور تایلند

که ها (koh hu)، در فاصله 500 متری جنوب غربی کشور تایلند قرار گرفته است که سی (Koh Si)  و 60 گونه مختلف از مرجان ‌ها و تعداد زیادی بادبزن دریایی را برای بازدید دارد. در بخش شرقی بیشتر مرجان ‌های شاخ گوزنی قرار دارند که این در حالی است که بخش جنوب شرقی دیواره ‌ای 18 متری از بادبزن ‌های دریایی را در خود جای داده است که محل زندگی گونه ‌های بسیار جالبی از میگو و خرچنگ هستند. در این سایت غواصی آئوناناگ معمولا تعداد زیادی از ماهی‌ های باراکودا، گروه‌ های کوچکی از مرکب ماهی ‌ها و سپیداج ‌ها حضور دارند و در اوایل صبح نیز لقمه ماهی ‌ها و کوسه ‌های یوزپلنگی در شن ‌های آن به استراحت می‌پردازند. در تور تایلند با طبیعتی روبرو خواهی شد که بسیار زیبا و دیدنی است.

با توجه به این‌که دو مرجان سطحی بزرگ هر دو سوی زمین مسطح که سی را پوشانده ‌اند، این منطقه می‌تواند بر سر کسب عنوان بهترین سایت غواصی در کرابی با که ساواسام به رقابت بپردازد. بخش جنوبی این جزیره نیز بسیار خوش ‌منظره بوده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. هنگامی که آب ‌ها شفافیت کافی داشته باشند، گروه‌های بزرگ ماهی ‌های سرخو و در برخی از موارد نیز گروه‌ هایی از ماهی ‌های هامور، منظره ‌ای نفس‌گیر و زیبا برای غواصی در آب‌ های این منطقه ‌ایجاد می‌کنند. در غیر این صورت نیز می ‌توانید به دنبال اسب دریایی، لیسه دریایی و عقرب ماهی ‌هایی بگردید که در بین صخره ‌های این منطقه در تور تایلند به زندگی می‌پرازند.

انتهای شمالی این جزیره دارای یک دیواره مرجانی با شیبی تند است که تا عمق 20 متری با مرجان‌ های توبیستری (Tubastraea) و اسفنج ‌های دریایی و مرجان ‌های بادبزنی پوشانده شده است. در این منطقه همچنین یک غار وجود دارد که ارزش گشتن را دارند. که سی، برای دیدن کوسه‌ های باله سیاه مرجانی خجالتی که امروزه در بیشتر مناطق تایلند، ازجمله کرابی کمیاب شده ‌اند نیز محلی مناسب به ‌حساب می‌آید. ممکن است که در طول مسیر غواصی خود با این موجود روبرو شوید ولی به یاد داشته باشید که این کوسه ‌ها معمولا از برخورد و رویارویی با انسان ‌ها پرهیز می‌کنند.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 124

به "غواصی در تور تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "غواصی در تور تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غواصی در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید