آشنایی با سفر به بانکوک

به گزارش مجله پریها، در تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. شهر بانکوک برای هر نوع سلیقه‌ای جاذبه‌هایی مهیج و جالب دارد. در این مقاله شما را بیشتر با شهر بانکوک آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با سفر به بانکوک

جنبش هنری بانکوک، در سال های اخیر، شکوفا شده است. گالری Artha روی استعداد منطقه ای تایلند، میانمار و ویتنام، تمرکز دارد. در بالای ساتورن، مرکز فضای هنری ساتورن 11، که نمایشگاه هایی در طبقه همکف و چهار کارگاه هنرمندان ساکن در منطقه را به نمایش می گذارد، و گالری H، با آثار مرزی توسط هنرمندان آسیایی در عمارتی تغییر یافته، ظهور یافتند. نزدیکتر به رودخانه، لازم است به بازدید پل و کارخانه جم مراجعه نمایید، که در مجتمع چند منظوره گسترده ای توسط معمار برجسته Duangrit Bunnag طراحی شده است. در تور بانکوک با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و جذاب  هستند.

با بیش از 8000 غرفه فروش همه کالاها از طوطی‌ها تا سفال، بازار آخرهفته Chatuchak، نزدیک ایستگاه قطار هوایی مو چیت BTS، به عنوان یکی از چندین پیشرفت، باقی مانده است. زود یا دیر، زمانی درجه حرارت گرمسیری، افزایش یابد، همانطور که بازبینی 27 بخش می‌تواند تجربه‌ای گیج‌کننده باشد. برای تماشای غروب پس از خرید در ویوا 8، با تماشای نمایش دی جی‌ها، برنامه ریزی نمایید. بسیاری از طراحان تایلندی سعی می کنند این طرح را برای اولین بار در این محل، اجرایی کنند، بنابراین به عناوین فصلی توجه کنید، قبل از اینکه این اتفاق بزرگ، روی دهد.در بالای مجتمع های Talad Rod Fai (Sri Nakarin Soi 51) و Talad Rod Fa2 (مجتمع گردشگری) تمام انواع اشیاء عتیقه را برای فروش در تور بانکوک دارند.

برای چند دهه، شهر بانکوک، شهری بود که واردات تمام کالاها در آن، انجام گردید، که زنجیره مجتمع‌های تجاری بزرگ، گواه این امر می‌باشد. ولی در طول زمان، تایلند شروع به گسترش سرمایه‌گذاری خلاقانه خود کرده. سرآشپزهای محلی، دستور العمل های خانوادگی را در مهم ترین لیست های منو در شهر، وارد کرده اند؛ و حتی موسیقی محلی شمال شرقی، در شرف احیای مجدد خواهد شد.

انتشار: 13 مهر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 114

به "آشنایی با سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید