رستوران های چیانگ مای

به گزارش مجله پریها، بهترین غذاهای تایلندی را باید در بهترین رستوران‌های تایلند میل کنید. در این مقاله شما را با بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تور تایلند در شهر چیانگ مای پرداخته‌ایم.

رستوران های چیانگ مای

رستوران فارم استوری هاوس (Farm Story House) در تور تایلند

این غذاخوری با آنکه از فضای نسبتاً کوچکی برخوردار است اما با این حال یکی از رستوران های بسیار معروف شهر چیانگ مای به حساب می‌آید. در این رستوران، انواع غذاهای محلی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تهیه می‌شود. برای صرف یک کاسه خائو نیو لیئوم پوآی برشته (khao niew leum pua: نوعی برنج شفته مخصوص) حدود 1 پوند باید پرداخت کنید. همچنین یک کاسه نام پریک (nam prik) به سبک کارِن (نوعی چیلی خمیری مانند) به همراه برنج شفته و سبزیجات نیز 2 پوند برای شما هزینه در پی‌ خواهد داشت. این رستوران در خیابان راچادام‌نئون 7، سوی 5 (7 Rachadamnoen Rd Soi 5) قرار گرفته است. در تور تایلند با مراجعه به یک رستوران مشهور غذایی خوشمزه میل کنید.

رستوران راستیک اَند بلو (Rustic & Blue) در تور تایلند

این رستوران در فضای روبرویی خود به یک مزرعه مجهز شده است و مواد اولیه ی غذاهایی که در آن طبخ می‌شود از محصولات ارگانیک این مزرعه تهیه می‌شود. همچنین گاهی اوقات امکاناتی فراهم می‌شود تا مشتریان این رستوران بتوانند در میان زمین‌های این مزرعه غذای خود را صرف کنند. بخش عمده ای از کالباس و سوسیس و همچنین پنیرهای مصرفی این رستوران به صورت خانگی و در همین محل تهیه می‌شود. فراموش نکنید که حتماً چای معطر این رستوران را سفارش داده و طعم بی‌نظیر آن را تجربه کنید. این رستوران در خیابان نیمان‌هائیمن سوی 7 (Nimmanhaemin Rd Soi 7) قرار گرفته است. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم طعم این غذاهای تایلندی این رستوران را بچشید.

آشپزخانه دیوید (David’s Kitchen at 909) در تور تایلند

با وجود سرآشپز نام آشنایی به نام آرتیت دیسونانت (Arthit Dissunont) که سابقه آشپزی در هتل پنج ستاره و بسیار لوکس دهارا دِوی (Dhara Dhevi) چیانگ مای را در پرونده خود دارد، جای تعجب نیست که این رستوران از منوی غذایی خاص و گران قیمتی برخوردار باشد. سرآشپز آرتیت دیسونانت که به شف اُ (Chef O) نیز معروف است، ظرافت و دقت خاصی را در طبخ غذاهای کلاسیک غربی همچون خوراک گوشتی به همراه ریسوتوی زعفرانی به خرج می‌دهد. (هبا هزینه 15 پوند). اما این سرآشپز بیشتر به خاطر طبخ خوراک‌های مبتکرانه تایلندی همچون ساق پای بره ترکیب شده با کاری مخصوص پنانگ (با هزینه 6 پوند) و یا خوراک ماهی تن به همراه ریواس و انبه سبز (با هزینه 8 پوند) مشهور شده است. آدرس آشپزخانه دیوید خیابان، بامرون‌گراد 113 (113 Bamrungrad Rd) است.

انتشار: 27 آبان 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 119

به "رستوران های چیانگ مای" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران های چیانگ مای" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید