آشنایی با رستوران های پوکت

به گزارش مجله پریها، یکی از بهترین جاذبه‌هایی که در تور پوکت می‌تواند، حال و هوای شما را بهتر کند، رستوران‌های این جزیره است. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های پوکت آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با رستوران های پوکت

رستوران Baluch پوکت

یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که هم غذای تایلندی و هم غذای هندی را برای میل کردن دارد. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی هستند. با اینکه این رستوران دکوراسیون خاصی دارد اما با این حال علاوه بر ظاهر زیبا کیفیت غذا مهم ترین فاکتور مراجعه شما در تور پوکت به این رستوران است.

رستوران Joe's Downstairs پوکت

غذای دریایی سالم , محیط دوستانه و فضای باز زیبا همراه با ارائه بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید هستند. در این رستوران غذاهای سنتی تایلندی سرو می‌گردد. تمام غذاهای محبوب و مورد علاقه تایلندی‌ها در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. اما تخصص ویژه ای در طبخ و سرو غذاهای دریایی دارد، به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت منوی غذاهای دریایی آن را تست نمایید.

رستوران Baan Rim Pa پوکت

یک رستوران معروف در پوکت با دکوراسیونی زیبا و جالب و غذایی لذیذ و نمایی زیبا به شهر پوکت که غذایی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر می‌خواهید غذای تایلندی میل نمایید سری به این رستوران بزنید. در قسمت رو به دریای رستوران آلاچیق های چوبی وجود دارد که دید بهتری از فضای اطراف را برای مشتریان ایجاد می کند. به طور کلی هدف این رستوران دعوت میهمانان به تجربه کردن طعم غذاهای تایلندی در محیطی در مجاورت دریا است. با وجود کارکنان این رستوران عمدتا خانم می‌باشند و محیطی کاملا آرام برای شما فراهم می‌کند.

انتشار: 16 مهر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 116

به "آشنایی با رستوران های پوکت" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با رستوران های پوکت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید