آشنایی با جشن گل تایلند

به گزارش مجله پریها، جشن گل تایلند یکی از جشنواره‌های شادی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند به بازدید آن بروید. در جشن گل تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

آشنایی با جشن گل تایلند

در جشن گل تایلند به هر سمت که نگاه کنید ردیفی از گل‌های داوودی زرد و سفید، گل محمدی، ارکیده های صورتی و بنفش را در تور تایلند مشاهده خواهید کرد که رنگ و بویی خاص به شهر داده‌اند. تمرکز جشن گل بیشتر روی باغ عمومی سوآن بوآک هاد می‌باشد، پلیس خیابان منتهی به این پارک را بسته تا غرفه‌های پر از گل‌های رنگارنگ و زیبا را مشاهده نمایید. از همان خیابان می‌توانید به سمت پارک پیاده رفته و از دیدن گل‌ها که در کنار حوض‌ها و پل‌ها به زیبایی چیده شده‌اند غرق هیجان و لذت خواهید شد.

جشنواره گل چیانگ مای یکی از سه واقعه مهمی است که هر سال به مدت سه روز در چیانگ مای انجام شده و آنقدر بزرگ و باشکوه است که بعد از جشن سونگکران و لویی کراتونگ سومین جشن مهم تایلند و یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند می‌باشد.

در هنگام این جشن پارک کاملا تغییر شکل داده و به نمایشگاهی از گل‌ها، درختان مینیاتوری و ارکیده‌های معروف تایلندی تبدیل و همه قسمت‌های پارک در تور تایلند زیبا و دیدنی می‌شود. در داخل این پارک گل‌های زیبایی را مشاهده خواهید کرد که در جزئیات چشم‌نوازی به نمایش در آمده است، استشمام عطر و بوی گل حس تازگی و طراوت را در وجود شما بیدار کرده و شما را وادار می‌کند تا کمی بر روی نیمکت‌های پارک بنشینید. در گوشه‌ای از پارک غرفه‌های آغاز شده که در این غرفه‌ها با گیاهان و گل‌های متنوع و خوشبویی روبرو خواهید شد که تنوع و زیبایی به این مکان داده است. این غرفه‌ها تنها به خاطر همین فستیوال گل برپا شده است که با پیاده روی در طول پارک می‌توانید از آن دیدن در تور تایلند دیدن نمایید. در پارک جایگاه هایی هم وجود دارد که باغ های کشورهای اطراف را به صحنه کشیده اند و یا محصولات گل و گیاهی را به فروش می‌رسانند.

انتشار: 13 مهر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 112

به "آشنایی با جشن گل تایلند" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با جشن گل تایلند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جشن گل تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید