جزیره مرجانی در پاتایا

به گزارش مجله پریها، جزیره مرجانی (Koh Larn)، بزرگترین جزیره پاتایا بوده و سواحلی با شن و ماسه‌های سفید رنگ زیبا دارد و آب دریای آن فیروزه‌ای رنگ می‌باشد. در این مقاله شما را بیشتر با این جزیره مشهور در تایلند آشنا خواهیم کرد.

جزیره مرجانی در پاتایا

این جزیره که بزرگترین جزیره پاتایا به شمار می‌رود سواحلی با شن و ماسه‌های سفید رنگ زیبا پوشیده شده و دریایی به رنگ فیروزه‌ای دارد.

هر چیزی در این جزیره نمادی از بهشت بر روی زمین است. طبیعت سبز، دریای زلال و پر از آرامش، سواحلی زیبا و باورنکردنی با محیطی دور از هیاهو و آرام این جزیره پر از تپه‌های مرجانی زیبا  بوذه که به آن این نام را نهاده‌اند. جاده‌های این جزیره سرسبز بوده که لذت پیاده‌روی در آن را دو چندان خواهد کرد. سفر از اسکله پاتایا به جزیره مرجانی حدود 45 دقیقه با قایق به طول می‌انجامد.

در این جزیره فوق‌العاده زیبا می‌توانید تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را تجربه نمایید و از تفریحاتی مانند حمام آفتاب، شنا کردن در اقیانوس، غواصی، اسکی روی آب، پاراسیلینگ، موج سواری لذت ببرید.

رستوران‌های بی‌نظیر در این جزیره مرجانی قرار گرفته‌اند، که می‌توانید طعم لذیذ غذاهای تایلند را نیز در آنها میل نمایید. برای تجربه یک سفر مفرح و پر جاذبه با تور تایلند ارزان همراه شوید.

انتشار: 27 تیر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 99

به "جزیره مرجانی در پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جزیره مرجانی در پاتایا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مرجانی در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید