خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای

به گزارش مجله پریها، تسلا در مدل S خود از سقف شیشه‌ای مخصوصی استفاده کرده که کاملا ویژه بوده و فیلتری برای عبور اشعه UV و گرمای خورشید است.

خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای

این سقف شیشه‌ای در مدل تسلا S تا 98 درصد از عبور اشعه UV و 81 درصد از عبور گرما جلوگیری می‌کند. نگران 19 درصد باقی‌مانده از گرمایی که جذب اتومبیل می‌شود، نگران نشوید، چرا که راننده به وسیله‌ی موبایل خود می‌تواند سیستم تهویه مطبوع خودرو را روشن کند و یک رانندگی لذت‌بخش را تجربه کند و با استفاده از خودروی برقی تسلا، گامی در راستای پاکیزگی محیط زیست بردارد.

سقف شیشه‌ای در این خودرو به عنوان یک آپشن اضافی بوده و هزینه آن 1500 دلار است. یکی دیگر از آپشن‌های مدل s، حالت رانندگی Ludacris می‌باشد که تنها در قوی‌ترین مدل S یعنی P100D از این آپشن استفاده شده است. 

تسلا مدل S با سقف شیشه ای

تسلا سدان S را با باتری که ظرفیت 60 کیلووات ساعتی دارد، عرضه نمی‌کند و مدل تسلا S که قیمت پایه آن 74 هزار و 500 دلار است را با با باتری 75 کیلووات ساعتی عرضه خواهد کرد. با این که مدل قبلی با باتری 60 کیلوواتی قیمتی معادل 68 هزار دلار داشت، اما مشتریان را ناراضی کرده بود.

تسلا همچنین اعلام کرده است که مدل 3 این کمپانی محافط محیط زیست، با قیمتی ارزان‌تر و با پایه‌ی قیمتی 35 هزار دلار عرضه خواهد شد. که یک رقیب برای خودروی مدل S خواهد بود. مدل S  فقط تا پایان 16 آوریل 2017 با باتری 60 کیلوواتی عرضه خواهد شد و بعد از پایان این زمان، این خودرو با قیمتی بیشتر و باتری‌ای با ظرفیت بالاتر به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

تسلا کمپانی پیش‌رو در حفظ محیط زیست می‌باشد و تلاش می‌کند با ساخت نسل جدیدی از سقف‌های سفالی خانه‌ها، از انرژی خورشید برای تامین برق خانه‌ها استفاده کند.

انتشار: 5 فروردین 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 7

به "خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای" امتیاز دهید

1 کاربر به "خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی تسلا S با سقف تمام شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید