باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا

به گزارش مجله پریها، باغ استوایی نانگ نوچ (Nong Nooch Tropical Garden) از زیباترین باغ‌های جهان در شهر پاتایا به شمار می‌رود. این باغ مشهور در تایلند دارای امکاناتی همچون رستوران، استخر، سالن ضیافت و سمینار است.

باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا

عدها باغ به امکانات توریستی کامل مانند محل اقامت، استخر، رستوران‌ها، سالن‌های ضیافت و سمینار مجهز شد. باغ نانگ نوچ در سال 1980 به روی عموم باز شد و به افتخار بانی آن خانم نانگ نوچ بدین نام خواندند.

در سال 1954 آقای پیزیت و خانم نانگ نوچ تاساشا حدود 600 جریب از تپه ها و دره بین پاتایا را در 163 کیلومتری جاده سوخومویت خریداری کردند.

زمین تازه خریداری شده برای تبدیل شدن به یک مزرعه انبه، پرتقال، نارگیل و بسیاری از میوه‌های محلی دیگر پیش‌بینی شده بود. خانم نانگ نوچ در طول سفرهای خارجی خود به سایر کشورها، با الهام از باغ‌های مشهور جهان تصمیم گرفت باغ میوه خود را به یک باغ گل و گیاهان گرمسیری و زینتی تبدیل کرد.

در حال حاضر، باغ نانگ یک جاذبه توریستی بسیار محبوب برای گردشگران سراسر جهان به حساب می‌آید و بیش از 5000 نفر در روز بازدید کننده دارد.

باغ استوایی نانگ نوچ، زیباترین باغ استوایی جنوب آسیا به حساب می‌آید که در این مجموعه آموزش، نگهداری و تحقیق درباره مجموعه گسترده نخل‌ها و دیگر گیاهان استوایی انجام بگیرد.

باغ نانگ نوچ بر اساس تلفیقی از طرح و مدل باغ های فرانسوی و نوعی از خانه های تایلند ی طراحی شده است. این باغ مملو از انواع گل های ارکیده، نخل های زیبا، گیاهان تزئین شده و گل های گوناگون از اقصی نقاط جهان می‌باشد.

مراسم زیبای نمایش فیل‌ها، ورزش رزمی موی تایلندی و رقص فولکلور همراه با موسیقی را می‌توانید در تور تایلند قیمت و این باغ تجربه نمایید.

انتشار: 27 تیر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 96

به "باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا" امتیاز دهید

2 کاربر به "باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ استوایی نانگ نوچ در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید