از سامویی چه می دانید

به گزارش مجله پریها، سامویی یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی منحصربه‌فرد است. این جزیره سواحل زیبایی داشته که به سبب آم محبوب شده است، ساحل چوینگ (Chaweng) و  لامای (Lamai) از مشهورترین سواحل سامویی برای بازدید هستند.

از سامویی چه می دانید

جزیره سامویی علاوه بر طبیعت شگرفی که دارد از لحاظ تاریخی نیز تنوع گسترده‌ای از جاذبه‌های تاریخی دارد و تنوع جاذبه‌ها نسبت به سایر مقاصد توریستی تایلند برتری دارد. از چشم‌اندازهای کوهستانی ناهموار تا عینک‌های آفتابی عجیب راهبان بودایی را در این مکان مشاهده خواهید کرد. از مبارزه‌های بین تمساح‌ها و مزرعه مارها احساس ترس خواهید کرد و تا معبد بودای اعظم یا اشکال عجیب کوه های اطراف محبوبیت فراگیری دارند. در کل، به حدی جاذبه‌های عجیب در این مکان به چشم می‌خورد که شما را مجور خواهد کرد زیباترین و بهترین استخرها را ترک نمایید و به بازدید این جاذبه‌ها بروید.

یکی از  تفریحاتی که در سامویی، پارک ملی دریایی آنگ تونگ نام داشته که هم یک مکان دیدنی می‌باشد و هم یک مکانی برای تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود. مردم تایلند بیشتر به این پارک مراجعه می‌کنند و هم به تفریح و هم بازدید از حیوانات می‌پردازند.

هم آکواریوم و هم باغ وحش سامویی جاذبه‌های گیاهی و جانوری زیادی رو به نمایش می‌گذارند. بسیاری از ماهی‌ها، گربه ماهی‌های بزرگ، کوسه، پلنگ، ببر اسیایی، عقاب و یا حتی سمور در این مکان‌ها در تور سامویی برای بازدید وجود دارند.

باغ بودای پنهان یه راه مخفی در تپه های جزیره سامویی داره و نمای جادویی و سحرانگیزی از مجسمه های داخل جنگلی سرسبز رت به شما نشان خواهد داد. این باغ را یک کشاورز قدیمی در سامویی ساخته است و مجسمه ها و معابد را برای خونواده خود و در اطراف محل زندگی خود ساخته.

انتشار: 20 شهریور 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 111

به "از سامویی چه می دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سامویی چه می دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید