آشنایی با پارک اراوان تایلند

به گزارش مجله پریها، پارک اراوان تایلند، طبیعتی خارق‌العاده برای بازدید دارد. پارک اراوان که در سال 1975 به عنوان دوازدهمین پارک ملی تایلند نام گرفت و یکی از معروف ترین پارک های ملی در غرب تایلند بر تپه های Tenasserim و در استان کانچانابوری می‌باشد.

آشنایی با پارک اراوان تایلند

جاذبه اصلی پارک، آبشارهای اراوان با حوضچه های سبز زمردی هستند که وجه تسمیه آنها فیل سفید سه سر در اسطوره های هندی می‌باشد. گفته می شود که ردیف بالای آبشار، شبیه سر فیل می‌باشد. فصل باران از ماه مه تا اکتبر است. فصل زمستان با آب و هوای سردتر از نوامبر تا ژانویه و متوسط دما در این مدت 30 درجه سانتیگراد می‌باشد. در تور تایلند و در این پارک می‌توانید صحنه‌های نفس‌گیر از طبیعت را مشاهده نمایید.

با توجه به تعداد محدود مسیرهای پیاده روی، امکان تماشای حیات وحش در اطراف آبشارها بسیار محدود است. گاهی اوقات می توان مارمولک ها را در اطراف جریان آب در تور تایلند مشاهده نمود. در اعماق بیشتر جنگل، حیوانات هیجان انگیز تری مانند موستانگ های هندی، فیل های وحشی، گیبون، گرازهای وحشی، گوزن های سامبار و بسیاری دیگر را می‌توان پیدا کرد. پرندگان زیبایی از جمله طاووس خاکستری، عقاب تاجدار نیز در این پارک به چشم می‌خورند.

پارک ملی اراوان برای بازدیدکنندگان از 7 صبح تا 4:30 بعدازظهر هر روز در تمام طول سال باز است. گرچه زمان رسمی تعطیلی پارک ساعت 4:30 بعد از ظهر است، به دلیل نیاز به تمیز کردن پارک از ردیف های بالا، از بازدیدکنندگان درخواست می شود که پارک را ساعت 3 بعد از ظهر ترک کنند. بسته به اینکه تمیز کردن روزانه چقدر سریع پیش برود، ردیف های پایین تر ممکن است تا ساعت 5 بعدازظهر باز باشند. پارک اراوان معمولا در طول تعطیلات هفته و تعطیلات عمومی بسیار شلوغ می‌باشد.

انتشار: 5 دی 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 129

به "آشنایی با پارک اراوان تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با پارک اراوان تایلند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک اراوان تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید