قیمت خودروی دنا پلاس

به گزارش مجله پریها، خودروی دنا فیس‌لیفتی از خودروی سمند با قدرت و امکانات بیشتر است. همچنین ایران‌خودرو محصول بهبود یافته این خودرو به نام دنا پلاس را نیز روانه بازار خواهد کرد، که در این مقاله بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

قیمت خودروی دنا پلاس

 قیمت دنا پلاس 46 میلیون تومان از طرف ایران‌خودرو اعلام شده است. این در حالی است که قیمت دنا 42 میلون تومان در سال 96 است. این خودرو که فیس‌لیفتی از خودروی سمند است، براساس اعلام ایران‌خودرو 4 ایربگ دارد و از سطح بالایی از ایمنی برخوردار است. همچنین این خودروساز خود را اولین خودروسازی در ایران می‌داند که توانسته خودرویی با سانروف Inbuilt و دوربین دید عقب به بازار عرضه کند.

چراغ جلو دنا پلاس تغیراتی خوبی داشته و به جذابیت این خودرو افزوده است. هر دو چراغ جلو و عقب این خودرو تغییرات چشم‌گیری داشته‌اند، اما به دلیل تغییر نیافتن بدنه در همان قالب‌های قبلی خود قرار گرفته‌اند.

ایران‌خودرو تا به حال زمان دقیق فروش و یا پیش فروش این خودرو را اعلام نکرده است. خودروی دنا پلاس را می‌توان یک خودرو با امکانات بیشتر نسبت به دنا در نظر گرفت.

برخی دنا پلاس را با دنای اتوماتیک که بعدها قرار است وارد خط تولید ایران‌خودرو شود، اشتباه می‌گیرند. اما سوال این است که این امکانات اضافه شده می‌تواند باعث تفاوت قیمتی دنا پلاس با دنا شود؟

انتشار: 30 فروردین 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 41

به "قیمت خودروی دنا پلاس" امتیاز دهید

3 کاربر به "قیمت خودروی دنا پلاس" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروی دنا پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید