شهر چیانگ مای در تور تایلند

به گزارش مجله پریها، شهر چیانگ مای با خیابان‌های طولانی و درختان زیبایی که در حاشیه آن قرار دارند، از درختان پهن برگ‌، جایگزین مناسبی برای بانکوک، پایتخت کشور تایلند به حساب می‌آید و افراد می‌توانند به جای بانکوک، به شهر چیانگ مای سفر کنند.

شهر چیانگ مای در تور تایلند

گردشگرانی که با تور تایلند به این شهر سفر می‌کنند به جای رویارویی با منطقه شهری شلوغ و پر ترافیک، با مرکز شهری زیبا و خوش‌منظره مواجه می‌شوند که به راحتی می‌توانند در کوچه پس کوچه‌های آن قدم‌زنان گشت‌وگذار کنند. این شهر پاکیزه از آب و هوای خنک و مطبوعی برخوردار است.

پس از طی مسیری کوتاه بوسیله دوچرخه یا موتور سیکلت اسکوتر به خارج از مرکز شهر، به جنگل‌های انبوه حومه شهر خواهیم رسید. در این منطقه آبشارهای متنوعی به چشم می‌خورد. از سال 2014، که سطح فرودگاه محلی این شهر ارتقاء یافت تاکنون هواپیماهایی که مقصد نهایی سفر آن‌ها شهر چیانگ مای است، می‌توانند مستقیماً در داخل همین شهر آرام و بی سر و صدا فرود بیایند. به همین ترتیب امکانی فراهم شده است تا گردشگران و مسافران بتوانند به آسانی و با پرداخت هزینه‌های کمتر به این شهر سفر کنند.

این شهر قدیمی با تعداد 30 معبد عجیب و حیرت انگیر، از چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی برخوردار است. در این شهر راهبانی را مشاهده خواهید کرد که با پاهای برهنه و جامه‌هایی قرمز رنگ، هر صبح به جمع‌آوری کمک‌های خیریه می‌پردازند. شب‌ها نیز فروشندگان دوره‌گرد خیابانی را خواهید دید که اجناس خود را در معرض فروش قرار می‌دهند.

در تور تایلند و در این شهر گالری‌های مدرن، فضاهای مشترک کاری و کافه های هنرمندانه، فضایی را فراهم آورده است تا افراد هنرمند و خلاق بتوانند کارهای هنری خود را در معرض نمایش بگذارند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. 

هرچند ممکن است ماساژ به شیوه تایلندی در نظر افرادی که برای اولین بار آن را تجربه می‌کنند، کمی ناامن به نظر برسد، اما تأثیرات خوبی که پس از این ماساژ بر روی بدن افراد احساس می‌شود، بسیار شگفت انگیز می‌باشد. علاقمندان می‌توانند با ثبت‌نام در یکی از مراکز آموزشی ماساژ درمانی این شهر، چند ترفند مفید را در خصوص این گونه ماساژدهی آموزش ببینند.

مدرسه آموزش ماساژدهی تایلندی شیواگاکومارپاج (shivagakomarpaj) که کلاس‌های آن در بیمارستان اولد مدیسن هاسپیتال (Old Medicine Hospital) برگزار می‌شود، به دلیل پیشینه قوی خود در ارائه دوره‌های جامع ماساژدرمانی، که مباحثی از قبیل آموزش تاریخچه، مفهوم و تکنیک انجام ماساژ را شامل می‌شود، از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر مراکز آموزشی برخوردار است

انتشار: 27 آبان 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 120

به "شهر چیانگ مای در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر چیانگ مای در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید