خیابان تالانگ در شهر پوکت

به گزارش مجله پریها، خیابان تالانگ در شهر پوکت (Thalang Road)، یکی از محبوب‌ترین شهرهای تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. خیابان تالانگ، خیابان مرکزی اصلی شهر قدیمی و جذاب پوکت به حساب می‌آید.

خیابان تالانگ در شهر پوکت

این بلوار باریک و قدیمی مسلک از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است که از این میان می‌توان به مغازه‌های بزرگ، ترکیب متنوعی از رستوران‌ها، چندین مهمان‌خانه کوچک، و غیره اشاره کرد که همگی در ساختمان‌هایی به سبک معماری چینی پرتغالی جای گرفته‌ است و همین ویژگی باعث محبوبیت بیشتر آن در بین گردشگران تور پوکت شده است.

خیابان تالانگ علاوه بر این که یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر پوکت به شمار می‌رود، یکی از شلوغ‌ترین این خیابان‌ها نیز محسوب می‌شود. این خیابان همچنان یکی از مسیرهای اصلی شهر برای عبور و مرور خودروهاست که البته در یکشنبه شب‌ها، به خیابان پیاده‌روی (Walking Street) پوکت تبدیل می‌شود و تردد خودرو در این زمان نیز ممنوع اعلام شده‌اند.

در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا وشناخته شده هستند. واکینگ استریت پوکت یکی از جاذبه‌های جدید این شهر می‌باشد.

خیابان تالانگ مسیری به طول 600 متر است که در قلب مرکز شهر پوکت واقع شده است. این خیابان اغلب اوقات به عنوان مسیری یک طرفه از شرق به غرب مورد استفاده قرار می‌گیرد که از خیابان مونتری (Montri Road) آغاز شده و پس از عبور از خیابان تپکاساتر در نهایت در محل تلاقی با خیابان یائووارات (Yaowarat Road) پایان یافته و از آن پس به خیابان کرابی (Krabi Road) تبدیل شد.

خیابان تالانگ در انتهای شرقی‌ترین قسمت خود، به یک خیابان دو طرفه تبدیل می‌شود، اما به طور کلی تردد از این سمت از خیابان تپکاساتری به آرامی صورت می‌گیرد. در این بخش از خیابان چند جاذبه گردشگری وجود دارد. در انتهای پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park) در قسمت شمالی این خیابان، یک اژدها فواره‌ی جذاب و باشکوه قرار دارد. این اژدها فواره یادآور یکی افسانه‌های قدیمی چینی است که در آن جزیره پوکت به عنوان یک اژدهای دریایی به نام های لنگ اونگ (Hai Leng Ong) معرفی شده است.

انتشار: 27 آبان 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 118

به "خیابان تالانگ در شهر پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "خیابان تالانگ در شهر پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیابان تالانگ در شهر پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید