چرا میت 10 و میت 10 پرو هواوی را بخریم

به گزارش مجله پریها، بازار امروز پر شده از برندهای مختلفی که با تکنولوژی های مدرنشان قصد ارائه خدمات بهتر و جلب توجه مخاطبین را دارند، یکی از غولهای حال حاضر هواوی میباشد و تازگی های با معرفی تکنولوژی هایی کهع با هوش مصنوعی کار میکنند حسابی برای خودش کاربر جذب نموده است گ.ش های هوشمند میت 10 و میت 10 پرو از بهترین های این برند هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

چرا میت 10 و میت 10 پرو هواوی را بخریم

اگر قصد خرید یک پرچم‌دار را دارید شاید میان گوشی‌های متنوعی از برندهای مختلف سردرگم باشید. این‌بار می‌خواهیم پنج دلیل برای خرید میت 10 و میت 10 پرو هواوی را در جشنواره نوروی این شرکت برایتان بنویسیم. گلکسی اس 9، آیفون 10، ال‌جی وی 30 و اکسپریا XZ1 تنها چند نمونه از پرچم‌داران مطرح در بازار هستند. اما به لطف قیمت‌های مناسب، امکانات رده‌بالا و پشتیبانی خوب گوشی‌های هواوی اخیراً در کشور ما از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده‌اند. به همین دلیل شاید میت 10 و میت 10 پرو هواوی گزینه مناسب‌تری برای شما باشند؛ آن‌هم در جشنواره نوروزی هواوی. به همین بهانه قصد داریم پنج ویژگی اصلی این دو گوشی را برایتان بیاوریم که آن‌ها را به گزینه‌های ارزشمندی برای خرید تبدیل می‌کند.

دوربین مونوکروم واقعی

اگر از یک عکاس راجع به تصاویر مونوکروم و سیاه‌وسفید بپرسید حتماً دلیل اشتیاق و علاقه خود را به ثبت این تصاویر به‌طور مفصل برایتان بازگو می‌کند. در تصاویر مونوکرم با حذف المان رنگ این کادربندی، سوژه و خلاقیت شماست که حرف اول را می‌زند. در دوربین میت 10 و میت 10 پرو با همکاری شرکت آلمانی لایکا سنسور مونوکروم اختصاصی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است.

شاید بپرسید وجود دوربین مونوکروم واقعی چه تفاوتی با اعمال یک افکت ساده سیاه‌وسفید دارد؟ از آن‌جا که در هنگام عکاسی در این دوربین‌ها فیلتر رنگی وجود ندارد کنتراست تصاویر، جزئیات در نور کم و دامنه دینامیکی تصاویر سیاه‌وسفید آن بهتر از تصاویر رنگی بوده و نمی‌توانید آن را با یک افکت ساده مقایسه کنید.

قیمت مناسب

درحالی‌که پرچم‌دارانی مثل آیفون‌ها و کهکشانی‌ها و حتی وی 30 ال‌جی با قیمتی حدود 4 میلیون تومان یا بالاتر عرضه می‌شوند میت 10 پرو و خصوصاً میت 10 ارزش خرید بسیار بالاتری دارند. با این‌که از نظر کیفیت دوربین، امکانات جانبی،‌ عملکرد سخت‌افزاری و کیفیت ساخت میت 10 و میت 10 پرو چیزی از رقبا کم ندارد اما قیمت پایین‌تر این دو پرچم‌دار آن‌ها را به گزینه مناسب‌تری تبدیل کرده است.

باتری غول‌آسا با دوام شارژ عالی

میت 10 و میت 10 پرو هر دو به باتری‌های بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده‌اند. این ظرفیت باتری که از تمامی رقبای هم‌رده بیشتر است در کنار اندروید 8، هوش مصنوعی و تراشه کم‌مصرف Kirin 970 باعث شده تا بتوانید دوام شارژ بسیار خوبی را از این دو گوشی انتظار داشته باشید. در استفاده معمولی تا سنگین می‌توانید انتظار داشته باشید این باتری یک و نیم تا دو روز برایتان دوام بیاورد.

خوشبختانه شارژ سریع سوپرشارژ هواوی نیز از اکثر رقبا سریع‌تر است و می‌تواند در کمتر از 30 دقیقه باتری را تا 50 درصد شارژ کند.

پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی

با این‌که چند ماهی از عرضه میت 10 می‌گذرد تراشه Kirin 970 هواوی کماکان در انجام عملیات هوش مصنوعی چه از اسنپ‌دراگون 845 و چه از A11 Bionic اپل سریع‌تر است. در رابطه با مزایای هوش مصنوعی در میت 10 و میت 10 پرو به‌طور مفصل در اینجا و اینجا نوشته‌ایم اما به طور خلاصه عملکرد کلی گوشی، شارژدهی، پایداری نرم‌افزاری و همچنین کیفیت تصاویر دوربین بهتری را می‌توان با هوش مصنوعی انتظار داشت.

حالت PC Mode برای تبدیل به دسکتاپ

هر چقدر هم که پردازنده یک گوشی هوشمند قوی باشد و امکانات مالتی‌تسکینگ در آن گنجانده شده باشد برای انجام کار و تولید محتوا هیچ‌چیز جای کیبورد و ماوس به همراه یک مانیتور بزرگ را نمی‌گیرد. در میت 10 و میت 10 پرو می‌توانید بدون نیاز به یک داک مجزا و تنها با تهیه یک کابل USB-C به HDMI گوشی را به مانیتور وصل کرده و وارد حالت PC Mode‌شوید.

در این حالت می‌توانید فیلم تماشا کنید، با پرونده‌های آفیس کار کنید، بازی کنید و بهتر وب‌گردی و تولید محتوا کنید. حتی اگر کیبورد و ماوس بی‌سیم در اختیار ندارید صفحه‌نمایش میت 10 در این حالت به یک ترک‌پد یا کیبورد مجازی تبدیل خواهد شد.

انتشار: 12 فروردین 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 178

به "چرا میت 10 و میت 10 پرو هواوی را بخریم" امتیاز دهید

17 کاربر به "چرا میت 10 و میت 10 پرو هواوی را بخریم" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا میت 10 و میت 10 پرو هواوی را بخریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید