آشنایی با جاذبه های کرابی

به گزارش مجله پریها، در تور کرابی می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌های شهر کرابی که شما را حیرت‌زذه خواهد کرد، آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با جاذبه های کرابی

تپه Kanab Nam کرابی

سمبل کرابی جایی و چیزی نیست جز این تپه ی زیبا. در عین حال جایگاه آن در کنار سواحل سفیدی می‌باشد که آب های نیلگون آن را زیباتر کرده اند. اگر در بندر شهر کرابی باشید کافیست سوار قایق شوید و بعد از 15 دقیقه به این جاذبه زیبا برسید.

معبد و موزه Klong Tom کرابی

در شرق کرابی، منطقه ای به نام HQ وجود دارد که این معبد در یک کیلومتری آن قرار دارد. موزه ای که در مورد آن صحبت می کنیم سرشار از چیزهایی است که نشان دهنده ی فرهنگ مردم این منطقه است. در این منطقه سنگ ها، لوازم برنزی و سنگی، سکه ها، سفال ها همه و همه نشان از آداب و رسوم و فرهنگ مردم این بخش از این کشور را در تور کرابی دارند.

گورستان حلزون (Susaan Hoi) کرابی

اگر از گورستان ها می ترسید و نام گورستان حلزون شما را شکه کرده است کافیست سری به گورستان حلزون بزنید تا نظرتان در مورد این نام تغییر کند. از کرابی تا این گورستان حدودا 20 کلیومتر فاصله می‌باشد اما اگر در شهر Ban Laem اقامت کردید در 17 کیلومتری این گورستان قرار دارید.

معبد ببر کرابی

به نزدیکی این معبد بروید تا علت نام گذاری آن را بدانید. در واقع چین خوردگی هایی که این صخره در نزدیکی معبد به خود گرفته شبیه پنجه های ببر است. برای دیدار از این معبد کافیست به سه کیلومتری شمال شرقی کرابی بروید. کوهستان میزبان این منطقه یک منطقه خاموش و ساکت می‌باشد که عبادت در آن لذت بخش خواهد بود. حدود 250 راهب و راهبه در این منطقه به زندگی می‌پردازند.

غار هوآلوک کرابی

اغلب باستان شناسان که به تحقیق در دوران اولیه اهمیت می دهند، این غار را می شناسند. اهمیت این غار به نقاشی های باستانی آن است. در میان این نقاشی ها صحنه های شکار انسانی و حیوانی به کرات مشاهده شده و یک تپه در این غار قرار گرفته به طوری که درختان منگرو و آب‌های آزاد آن را زیباتر خواهد کرد.

انتشار: 13 مهر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 113

به "آشنایی با جاذبه های کرابی" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با جاذبه های کرابی" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید