بهترین غذاهای تور تایلند

به گزارش مجله پریها، در تور تایلند می‎توانید غذاهایی میل کنید که بسیار خوشمزه و سالم هستند. در طی  سفر خود به این کشور علاوه بر رستوران‌ها با اطمینان کامل می‌توانید به سراغ دکه های غذای خیابانی هم بروید.

بهترین غذاهای تور تایلند

غذای Tom Kha Gai

این غذا را می توان یکی از سوپ های مشهور تور تایلند در نظر گرفت که در آن از گالانگال یا نوعی زنجبیل و مرغ استفاده می شود. در این سوپ همچنین شیره نارگیل به همراه عصاره برگ لیمو و ادویه های دیگر مصرف شده و طعم کلی آن رو به شیرینی است. بدون شک در یک میز که از غذاهای تایلندی مختلفی تشکیل شده، شما بیش از یک بار به سراغ این غذا در تور تایلند خواهید رفت.

خوراک برنج و مرغ (Khao Man Gai)

این غذا را می توان از نظر اهمیت برای تایلندی ها، مشابه فیش اند چیپس (fish and chips) مورد علاقه انگلیسی ها دانست. این غذا در همه خانه های تایلندی ها به طور مکرر پخته شده و در تمامی رستوران های این کشور نیز ارائه می شود. برای تهیه این غذا، مرغ باید به طور کامل پخته شده و از آب آن برای پختن برنج استفاده می شود. این روش خاص پخت برنج را می توان کلید خوشمزه بودن آن دانسته و البته کلسترول این غذا نیز نسبتا زیاد می‌باشد.

فراید رایس تایلندی (Kao Phad)

یکی از خوشمزه ترین انواع فراید رایس که ممکن است در ابتدا توجه شما را به عنوان وعده غذایی جلب نکند اما ترکیب این برنج با میگو، مرغ و تخم مرغ به همراه پیاز، گشنیز، سیر و گوجه فرنگی، بسیار خوشمزه بوده و راز مخفی این فراید رایس را می توان ادویه های خوشمزه به کار رفته در آن در نظر گرفت.

خورشت مسلمان ها (Massaman Curry)

واژه ماسامان(Massaman) در زبان تایلندی به معنی مسلمان ها بوده و این غذا یعنی خورشت مسلمان ها از ترکیب شیره نارگیل، سیب زمینی، بادام زمینی برشته شده، شکر، دارچین و سس تمبر هندی تشکیل شده و به آن گوشت موردعلاقه که می تواند شامل گوسفند، مرغ، گوساله باشد اضافه می شود. البته این غذا معمولا با مرغ تهیه شده و بسیار خوشمزه است. در تور تایلند می‎توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

انتشار: 5 آذر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 125

به "بهترین غذاهای تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین غذاهای تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید