خرید در بازارهای محلی چیانگ مای

به گزارش مجله پریها، چیانگ مای یکی از بهترین شهرهای کشور تایلند است که در آن می‌توانید خوراکی‌های خوشمزه‌ای میل کنید. در این مقاله شما را با بازارهای محلی شهر چیانگ مای آشنا خواهیم کرد.

خرید در بازارهای محلی چیانگ مای

بازار سومفت چیانگ مای

یکی از بهترین بازارهای چیانگ مای بازاری کوچک در شمال Thapae Gate بوده که در آن میوه و سبزیجات می‌فروشند. این بازار در یک کوچه باریک قرار گرفته که بیشتر قسمت‌های آن سر پوشیده بوده و گاهی ممکن است مردم را مشاهده کنید که به دور یک فروشنده جمع شده‌اند. اگر دیدید که راهنمای تور چیانگ مای شما زیاد در مورد ادویه‌ها، میوه‎ها و سبزیجات بومی این منطقه صحبت می‌کند، پس حتما در کلاس‌های آشپزی این بازار شرکت کرده است.

 بازار یکشنبه شب چیانگ مای

این بازار در شب روز یکشنبه هر هفته در چیانگ مای برگزار می‌گردد. خیابان راچادامنوئن در قسمت قدیمی شهر تبدیل به خیابان پیاده روی یکشنبه ها شده و همانطور که شاید حدس زده باشید این به معنای این می‌باشد که تنها عابران پیاده می توانند در این زمان در این خیابان باشند و ورود خودروها ممنوع است. فروشندگان در گوشه‌های این خیابان بساط کرده و آنقدر زیاد هستند که گاهی در وسط خیابان هم باز می‌کنند. این بازار محل مناسبی برای خرید سوغاتی تور چیانگ مای شما خواهد بود. محل هدیه و سوغاتی خانواده و دوستان خود را تهیه نمایند. چون این بازار تنها یک شب در هفته برپا شده که به همین خاطر خیلی شلوغ شده است. خودتان را آماده نمایید تا در این بازار با گروه گروه از مردم سراسر جهان روبرو خواهید شد، می‌توانید در این جا فقط راه برید و فقط مردم را نگاه کنید، مردمی که از کشورها و فرهنگ های مختلف می‌باشند. در این بازار می‌توانید از دستفروش‌هایی که غذا و نوشیدنی می‌فروشند غذا بخرید.

انتشار: 20 شهریور 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 109

به "خرید در بازارهای محلی چیانگ مای" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید در بازارهای محلی چیانگ مای" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در بازارهای محلی چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید